Online aplikace Sofa je nástroj pro správu požadavků a jejich schvalování, díky
kterému získáte kontrolu nad tím, co se ve vaší společnosti děje.
Kompletní záznam o schvalování od prvního návrhu až do podpisu.
Elektronické podepsání více smluv na tři kliknutí.
Řízené seznámení pracovníků s dokumenty nikdy nebylo jednodušší.
S automatickým výpočtem stravného a kontrolami pro úplné a správné zaúčtování.
Žádosti budou transparentnější. Data o nepřítomnosti posíláte rovnou do mzdového systému.
Ať máte přehled, kdo kdy byl a nebyl v kanceláři, a kolegové větší volnost.
Výrazně tak snížíte chybovost. Současně budete moci lépe predikovat cash flow.
O 40 % rychlejší zpracování účtenky bez použití papíru.
Od výběru až po nákup. Přehledný proces a notifikace o stavu.
Řízení elektronického podpisu dokumentů interně i s obchodními partnery
Požadavek na odeslání datové zprávy oprávněnou osobou
Proces zpracování a vyřízení přijaté datové zprávy
Požadavek na schválení zadáte odkudkoliv na adrese sofa.602.cz. Samozřejmě po bezpečném přihlášení.
Formulář spustíte ze seznamu dostupných agend. Zadáte požadované informace a odešlete ke schválení. Sofa zajistí digitální proces schvalování.
Finální elektronické dokumenty uchováte v inteligentním archivu, který zajišťuje opatřením dokumentů časovými razítky jejich dlouhodobou platnost.
Zaujala Vás Sofa nebo k ní máte jakékoliv další dotazy? Rezervujte si online schůzku s naším Sofa konzultantem. Předvede Vám živě, jak aplikace Sofa funguje, a zodpoví i veškeré Vaše dotazy.
Sjednat online představeníAť už jde o nastavení oprávnění podle výše rozpočtu, nebo zastupitelnost třeba v případě dovolené, vždy je jasné, kdo má oprávnění požadavek schválit a ke komu má žádost o schválení doputovat.
pro každého zaměstnance s počítačem nebo Smartphonem
Digitalizace agend pro zjednodušení povinné administrativy
Řízená distribuce důležitých dokumentů zaměstnancům
Integrace do Microsoftu 365
Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou
Jednotná cena 250 Kč
za uživatele / měsíc
pro týmy zaměstnanců podle rolí a zodpovědnosti
Agendy pro zrychlení byznysu a zjednodušení administrativy
Schvalování smluv a faktur s automatizací procesů
Integrace do Microsoftu  365
Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou
Jednotná cena 350 Kč
za uživatele / měsíc