Agendy. Připravené schvalovací
workflow procesy
Online aplikace Sofa je nástroj pro správu požadavků a jejich schvalování, díky
kterému získáte kontrolu nad tím, co se ve vaší společnosti děje.

Připravené agendy pro to, co nejčastěji schvalujete
Smlouvy
Kompletní záznam o schvalování od prvního návrhu až do podpisu.
Hromadný podpis
Elektronické podepsání více smluv na tři kliknutí.
Dokumenty k seznámení
Řízené seznámení pracovníků s dokumenty nikdy nebylo jednodušší.
Cestovní příkazy
S automatickým výpočtem stravného a kontrolami pro úplné a správné zaúčtování.
Nepřítomnost
Žádosti budou transparentnější. Data o nepřítomnosti posíláte rovnou do mzdového systému.
Home Office
Ať máte přehled, kdo kdy byl a nebyl v kanceláři, a kolegové větší volnost.
Faktury
Výrazně tak snížíte chybovost. Současně budete moci lépe predikovat cash flow.
Účtenka
O 40 % rychlejší zpracování účtenky bez použití papíru.
Nákupní požadavky
Od výběru až po nákup. Přehledný proces a notifikace o stavu.
SignPoint
Řízení elektronického podpisu dokumentů interně i s obchodními partnery
Odeslání datovkou
Požadavek na odeslání datové zprávy oprávněnou osobou
Spravování datovky
Proces zpracování a vyřízení přijaté datové zprávy
Jak schvalování probíhá
Vyberete agendu
Požadavek na schválení zadáte odkudkoliv na adrese sofa.602.cz. Samozřejmě po bezpečném přihlášení.

Jednoduše vyplníte
Formulář spustíte ze seznamu dostupných agend. Zadáte požadované informace a odešlete ke schválení. Sofa zajistí digitální proces schvalování.

Vše je archivováno
Finální elektronické dokumenty uchováte v inteligentním archivu, který zajišťuje opatřením dokumentů časovými razítky jejich dlouhodobou platnost.

Sofa je v dobré společnosti.
Přidejte se také.
ve 30 minutách
Zaujala Vás Sofa nebo k ní máte jakékoliv další dotazy? Rezervujte si online schůzku s naším Sofa konzultantem. Předvede Vám živě, jak aplikace Sofa funguje, a zodpoví i veškeré Vaše dotazy.
Sjednat online představeníVždy víte, kdo je oprávněný schvalovat
Ať už jde o nastavení oprávnění podle výše rozpočtu, nebo zastupitelnost třeba v případě dovolené, vždy je jasné, kdo má oprávnění požadavek schválit a ke komu má žádost o schválení doputovat.

Vyberte si tarif, který vám bude vyhovovat
Sofa Office
pro každého zaměstnance s počítačem nebo Smartphonem
Digitalizace agend pro zjednodušení povinné administrativy
Řízená distribuce důležitých dokumentů zaměstnancům
Integrace do Microsoft 365
Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou
Jednotná cena 250 Kč
za uživatele / měsíc
Sofa Business
pro týmy zaměstnanců podle rolí a zodpovědnosti
Agendy pro zrychlení byznysu a zjednodušení administrativy
Schvalování smluv a faktur s automatizací procesů
Integrace do Microsoft 365
Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou
Jednotná cena 350 Kč
za uživatele / měsíc