logo Sofa

Agendy. Připravené schvalovací
workflow procesy

Online aplikace Sofa je nástroj pro správu požadavků a jejich schvalování, díky
kterému získáte kontrolu nad tím, co se ve vaší společnosti děje.

Online konzultace vizualizace k procesu schvalování

Jak schvalování probíhá

01

Vyberete agendu

Požadavek na schválení zadáte odkudkoliv na adrese sofa.602.cz. Samozřejmě po bezpečném přihlášení.

vizualizace k vybrání agendy
02

Jednoduše vyplníte

Formulář spustíte ze seznamu dostupných agend. Zadáte požadované informace a odešlete ke schválení. Sofa zajistí digitální proces schvalování.

vizualizace k vyplnění agendy
03

Vše je archivováno

Finální elektronické dokumenty uchováte v inteligentním archivu, který zajišťuje opatřením dokumentů časovými razítky jejich dlouhodobou platnost.

vizualizace k archivaci

Sofa je v dobré společnosti.
Přidejte se také.

logo Taktiq
logo Jusda
logo Mahr
logo McDonald's
logo Ariete
logo Rohlik.cz
logo Perfect Canteen
Online představení Sofa
ve 30 minutách

Zaujala Vás Sofa nebo k ní máte jakékoliv další dotazy? Rezervujte si online schůzku s naším Sofa konzultantem. Předvede Vám živě, jak aplikace Sofa funguje, a zodpoví i veškeré Vaše dotazy.

Sjednat online představení
Nastavení rolí

Vždy víte, kdo je oprávněný schvalovat

Ať už jde o nastavení oprávnění podle výše rozpočtu, nebo zastupitelnost třeba v případě dovolené, vždy je jasné, kdo má oprávnění požadavek schválit a ke komu má žádost o schválení doputovat.

vizualizace k nastavení rolí

Vyberte si tarif, který vám bude vyhovovat

Sofa Office

pro každého zaměstnance s počítačem nebo Smartphonem

  • Digitalizace agend pro zjednodušení povinné administrativy

  • Řízená distribuce důležitých dokumentů zaměstnancům

  • Integrace do Microsoft 365

  • Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou

Jednotná cena 250 Kč
za uživatele / měsíc

Sjednat online prezentaci

Sofa Business

pro týmy zaměstnanců podle rolí a zodpovědnosti

  • Agendy pro zrychlení byznysu a zjednodušení administrativy

  • Schvalování smluv a faktur s automatizací procesů

  • Integrace do Microsoft 365

  • Chytrá Archivace a Propojení s datovou schránkou

Jednotná cena 350 Kč
za uživatele / měsíc

Sjednat online prezentaci
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.