Šetřete nervy a čas při hledání elektronických dokumentů

DMS systém s digitálním archivem Sofa

Dlouhodobé
důvěryhodné
uchování

V souladu
s českou i evropskou
legislativou

Pravidla
pro uchování
i skartaci

Snadné
hledání a ověření
i po letech

Archivovat digitálně je bezpečné a šetří místo

Vždy podle pravidel eIDAS. Vše je právně použitelné i po desetiletích dle nastavených archivačních lhůt.

1. evidovat

2. archivovat

3. vyhledat

Naši spokojení zákazníci

Živé webináře o Sofa

Naši specialisté vám podrobně vysvětlí, jak Sofa funguje a jak pomůže vám i firmě. Přihlašte se a mějte během pár minut přehled.


Vkládejte dokumenty odkudkoli

Vkládejte dokumenty od archivu z e-mailu, datové schránky, z Microsoft 365, Teams nebo OneDrive. Archiv napojíme i na váš informační systém...


Dokumenty v bezpečí

Archiv zaznamenává, kdo a kdy dokument zobrazil nebo změnil. Všechny dokumenty prochází pravidelnou kontrolou a jsou vždy zabezpečeny novým časovým razítkem.


Nezávislé ověření dokumentů

Když přijde kontrola, snadno ověří, že je dokument v pořádku. Jdeme však dál než ostatní - problém nenastane, ani když dokument z archivu vyndáte. Budete tak nezávislí na dodavateli.


Čitelné i po desetiletích

V chytrém archivu jsou nastavená pravidla i lhůty. Dokument při vstupu do archivu ověříme podle všech pravidel a postaráme se o jeho ověřitelnost i po desetiletích.

Zajímá vás, jak by archivace fungovala ve vaší firmě?

Sjednejte si online schůzku s naším specialistou. Za 15 minut získejte přehled o možnostech, jak vylepšit vaší situaci s aplikací Sofa.

Možnosti, které vám se Sofa ušetří čas a energii

Podepisování

Kvalifikované certifikáty, zaručené podpisy, razítka a ověření dokumentů digitálně odkudkoliv, kdykoliv. Vše v souladu s českými i evropskými zákony

Archivace

Bezpečný digitální archiv podle pravidel eIDAS. Archivované položky jsou ověřitelné a právně použitelné i po desetiletích - podle nastavených archivačních lhůt.

Schvalování

Žádankové a schvalovací procesy na jednom místě. Předdefinované agendy a další užitečné procesy, které vám ušetří čas a usnadní život.

Propojení s Office 365

Integrace Microsoft 365 se Sofa umožní využít to, co už v organizaci máte nastaveno. Přihlásíte se jedním účtem a můžete schvalovat a archivovat, nabídky, smlouvy, směrnice a další dokumenty z Teams nebo OneDrive.

Zajímá vás, jak by Sofa fungovala ve vaší firmě? Podívejte se na webinář

Martin Vondrouš vás seznámí s výhodami elektronické evidence, schvalování a podepisování včetně archivace. Pro shlédnutí celého webináře klikněte na tlačítko pod ukázkou.

Pro více informací nám neváhejte napsat
nebo zavolat na 222 133 222

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů