sofa signpoint

Podepisujte elektronicky přímo z Microsoft 365

  • Digitální podpis kdykoliv po ruce
  • Bezpečně z webu, Androidu, iOS, Windows i Macu
  • Archivované dokumenty platné i po letech
  • Právně platné podle legislativy ČR i EU
  • Přímá integrace se službami Microsoft 365

Proč elektronicky podepisovat se Sofa SignPoint

Řídím firmu nebo obchodní tým

Jako majitel firmy potřebuji využít každou minutu a mít možnost rychle elektronicky podepisovat smlouvy se zákazníky a dodavateli. Zároveň chci mít přehled co jsem podepsal.

„S řešením Sofa SignPoint šetřím významně náklady na cestování,materiál, poštovné ale hlavně čas.”

Mám na starosti HR

Zpracováváme tisíce citlivých dokumentů ročně. HR to nejsou jenom pracovní smlouvy, dodatky nebo mzdové výměry. Je to řada dalších dokumentů například k GDPR a BOZP, které potřebujeme podepsat a bezpečně archivovat.

„Se Sofa SignPoint vše podepíšeme elektronicky, třeba z home office a nikdo je už nikdy nezapomene na stole.”

Starám se o IT a bezpečnost

Jako standard firemního prostředí používáme Microsoft 365, klademe důraz především na bezpečnost a soulad s předpisy. Postupně naše procesy digitalizujeme, což přínáší významné úspory.

„Aplikace Sofa je integrovaná s Microsoft 365, využívá jednotné zabezpečené přihlášení a archivuje podle standardů eIDAS.”

SignPoint ve 2 minutách

Podívejte se na krátké video jak digitální podepisování se zákazníky nebo dodavateli funguje.

Jak SignPoint funguje krok za krokem

01.
Start z prostředí Microsoft 365

V pásu karet Microsoft Word nebo Teams přímo zahájíte podepisování nebo archivaci v Sofa SignPoint.

02.
Podpis který má váhu, na pár kliků

Váš podpis platný a ověřitelný v celé EU podle eIDAS přidáte během několika kliknutí. Můžete přidat i vlastní vizuální parafu.

03.
Digitální podpis dalších smluvních stran

Vaši obchodní partneři nemusí mít aplikaci Sofa. Stačí, když vyplníte správné jméno, e-mail a telefonní číslo. Sofa SignPoint uživatele ověří a zajistí jeho elektronický podpis.

04.
Platný, archivovaný a ověřitelný

Sofa podepsaný dokument automaticky uloží a podle nastavených pravidel archivuje. K dokumentu se můžete kdykoliv bezpečně vrátit a ověřit jeho platnost i po letech.

SOFA 365 Bridge

Integrace s Microsoft 365

Sofa 365 Bridge integruje vaše prostředí Microsoft 365 s agendami a funkcemi aplikace Sofa. Dokumenty tak můžete odeslat rovnou z prostředí aplikací Microsoft 365 do podepisovací agendy SignPoint.

Funkce propojení Sofa 365 Bridge se službami Microsoft 365

Přihlašování
Bezpečné a jednotné ověřování uživatelů do Sofa prostřednictvím firemního účtu Microsoft

Dokumenty
Odesílání dokumentů do agend Sofa přímo z aplikací Office

Archivace
Archivace dokumentů z knihoven SharePoint, Teams a OneDrive

Synchronizace
Synchronizace dokumentových knihoven mezi Microsoft 365 a aplikací Sofa

MS Teams
Integrace aplikace Sofa do prostředí Microsoft Teams

PowerAutomate a API
Integrace Microsoft Power Automate se Sofa přes rozhraní Graph API

Komu již Sofa usnadňuje práci?

Sofa umí ještě víc než podepisovat

Aplikace Sofa je řešení pro bezpapírovou kancelář. Nabízí elektronizaci nejčastějších agend, elektronické podepisování a inteligentní archiv. Umožňuje postupný přechod do plně digitálního prostředí pro práci odkudkoliv.

Řešení pro elektronické podepisování smluv a dalších dokumentů SignPoint

Předpřipravené nejčastější firemní agendy

365 Brigde propojení aplikace Sofa s prostředím služeb Microsoft 365

Inteligentní archiv SmartSafe pro aktivní péči o dokumenty po celou dobu jejich životnosti

Možnosti vytváření vlastních formulářových agend integrovaným workflow designerem

Napojení na datové schránky pro komunikaci s úřady nebo dalšími subjekty

Chci vidět aplikaci Sofa ve 20 minutách.

SignPoint stojí 200 Kč měsíčně za 1 uživatele.

Pošlete nám svou představu o množství podepisujících. My vám dáme přesnou cenu. Zákazníci, partneři, dodavatelé s vámi podepisují zdarma.

Přihlašte se na webinář Sofa SignPoint

Vlastimil Tesař, produktový ředitel a Michal Vejvoda, specialista na zavádění nových technologií vám reálně ukážou, jak externí i interní podepisování funguje. Včetně provázání na prostředí Microsoft 365.

Máte dotaz? Chcete o Sofa SignPoint vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a Sofa SignPoint představíme po videohovoru. Poradíme, jak ho můžete integrovat do firmy.

Nebo volejte Aleše
Sofa SignPoint specialistu