Zařiďte si chytrou kancelář v cloudu

Řízení dokumentů, datových zpráv i procesů už nemůže být jednodušší. S digitálními podpisy, intuitivním workflow a archivem v cloudu můžete být v kanceláři i na home office.

Evidujte a archivujte jednoduše

zjistit víc

Podepisujte odkudkoliv a kdykoliv

zjistit víc

Schvalujte dokumenty a žádosti

zjistit víc

Evidujte, vyhledávejte a archivujte na jednom místě

Sofa eviduje a spravuje libovolné dokumenty a disponuje chytrým vyhledáváním. Samozřejmostí je dlouhodobý archiv, v kterém jsou dokumenty kdykoliv dohledatelné a ověřitelné. Neztrácí tak svou právní sílu. Dokumenty, smlouvy, účetní doklady, datové zprávy nebo cokoliv dalšího budete mít uchované po desítky let s garancí autenticity a integrity. Vše podle českých i evropských zákonů.

Podepisujte, ověřujte a uchovávejte z práce i z domova

Podepisujte přímo v internetovém prohlížeči na libovolném zařízení jednoduše bez USB tokenů. Sofa pracuje s progresivní metodou tzv. vzdáleného podepisování, vše může být zabezpečeno dvoufaktorovým ověřením přes aplikaci 602®Key. Díky centrální administraci bude správa certifikátů pro Vás hračkou. Podepsané dokumenty uchovávejte v souladu s nařízením eIDAS po libovolně dlouhou dobu, vždy ověřitelné a platné.

Všechny procesy mějte vždy pod kontrolou

Schvalování smluv, nabídek, směrnic, projektového záměru nebo čehokoliv jiného? Nákupky, dovolenky, žádanky a jiné "papírování"? Pro Sofa žádný problém. Stačí si jen vydefinovat, jak má proces vypadat. V okamžiku pak uvidíte, u koho dokument leží, v jakém je stavu. Díky notifikacím hned víte, že je schváleno nebo zamítnuto a celý proces je archivovaný. Žádný termín už nepropásnete!

S čím vám Sofa může pomoct

Všechny dokumenty na jednom místě

Uživatel po uzavření dokumentu, spisu nebo smlouvy v úložišti vydává povel pro chytrou archivaci. Vyhledávat může podle metadat nebo fulltextově.

Podpis bez čipových karet nebo USB klíčenek

Podpisové certifikáty a pečetě jsou bezpečně uložené v zabezpečených HSM zařízeních v datacentru s vysokou ochranou. Získáte je ke každému účtu Sofa.

Smlouvy a směrnice s jejich schvalováním

Sofa umožňuje schvalovat jak smlouvy, tak interní směrnice vše s digitálním podpisem online. Smlouvy nebo dokumenty může schválit na pár kliků z notebooku nebo z mobilu.

Správa všech oprávnění z jednoho místa

Pokud jste admin, máte přehled o certifikátech všech kolegů. Víte, kdo má jaká práva, a když je potřeba, zabráníte použití certifikátu na pár kliknutí. Stejně snadno to pak povolíte.

Datová schránka pod kontrolou

Sofa se stará o kontrolu datové schránky, administrátor nastaví, kdo datové zprávy ve firmě zpracovává. Systém archivuje přijaté i odeslané zprávy, umožňuje dokumenty z úložiště odesílat datovou schránkou.

Elektronické právní jednání

Sofa důsledným logováním ve spojení s archivací výměny elektronicky podepsaných smluvních dokumentů plní funkci systému elektronického právního jednání pro případ obchodních sporů. 

Ceník

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Cena základní služby Sofa

Evidence dokumentů, předpřipravené agendy, evidence a oběh datových zpráv, elektronický podpis, důvěryhodný archiv


  • Minimální počet uživatelů je pět.
  • Aplikace zahrnuje archivaci 50 dokumentů měsíčně.
  • Každý uživatelský účet zahrnuje zaručený elektronický podpis.
  • Dostupnost služby (SLA) 99% v režimu 24/7.

200 Kč

Za 1 uživatele

 


Jednorázový poplatek 50 000 Kč zahrnuje nastavení uživatelů, organizační struktury, skupin a rolí, testování a školení.

Rozšíření

Přidejte si jen funkce, které využijete.

+ Větší archiv

Archivujete více než 50 dokumentů měsíčně? 


  • 300 Kč za 100 dokumentů měsíčně
  • 500 Kč za 200 dokumentů měsíčně
  • 1 000 Kč za 500 dokumentů měsíčně

+ Kvalifikovaný podpis

Pro zaměstnance pověřené podpisem dokumentů vůči státním institucím


  • 30 Kč měsíčně za 1 kvalifikovaný certifikát spravovaný v HSM
  • 1 600 Kč/hod. za služby externí registrační autority

+ Agendové workflow

Grafické návrháře pro úpravu a vývoj agend na míru 


  • 1 000 Kč měsíčně za grafické návrháře s šablonami dotazníků, formulářů a workflow

+ Integrační API

Řešení s vývojem na míru, s analýzou a projektovou dodávkou


  • Kontaktujte naše specialisty

Certifikace

ISO

602 je držitelem certifikací ISO 9001:2015 (systém managementu kvality), ISO/IEC 20000-1 (norma řízení kvality služeb v oblasti informačních technologií) a ISO:/IEC 27001:2013 (norma zaměřená na řízení bezpečnosti informací).


Trusted list EU

Jsme kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru zapsaným na evropském trusted listu.

Zaregistrované  kvalifikované služby:

QVal for QESig Kvalifikované služby ověřování kvalifikovaných podpisových certifikátů
QVal for QESeal  Kvalifikované služby ověřování kvalifikovaných pečetících certifikátů
QPres for QESig Kvalifikované služby uchovávání kvalifikovaných podpisových certifikátů
QPres for QESeal Kvalifikované služby uchovávání kvalifikovaných pečetících certifikátů


Rozhodnutí Ministerstva vnitra ČR

602 je držitelem statusu kvalifikovaného poskytovatele služeb vytvářejících důvěru. Může tak poskytovat služby vytváření kvalifikovaných podpisů a pečetí na dálku.


Prohlášení o shodě

Služby ověřování kvalifikovaného elektronického podpisu/pečeti a uchovávání kvalifikovaného elektronického podpisu/pečeti byly ověřeny na shodu pověřeným posuzovatelem shody.

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám!

  • Bezplatná konzultace
  • Demo ukázka Sofa
  • Dotaz k produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů