Home Office už velmi dobře známe a používáme, ale co takový Pocket Office? Že jste o něm ještě neslyšeli? Pracovat nemusíte jenom z kanceláře nebo z domova. Jistě, někdo pracuje z kavárny nebo restaurace, kde má pohodlné připojení přes Wi-Fi a donese si tam notebook. Ale to je stále ještě alternativa staré kanceláře, kdy sedíte u stolu skloněni nad desktopovým, byť přenosným, zařízením a zkrátka potřebujete mít místo, kde v klidu vyřídíte poštu i veškeré pracovní úkoly. S Pocket Office ale žádné takové místo k sezení nepotřebujete, protože všechno vyřídíte přes mobil a chytrou aplikaci.
A když píšeme „všechno“, myslíme opravdu všechno. Nejde jenom o e-maily, zprávy z různých komunikačních platforem, posílání fotek, audia a videa. Opravdová kancelář do kapsy vám totiž umožní fungovat opravdu jako z kanceláře. Projdete si v ní interní firemní dokumenty a můžete je opoznámkovat a zaslat k dalším úpravám, nebo rovnou schválit k dalšímu využití, podepsat elektronicky smlouvu nebo schválit faktury k proplacení. Dokážete ale i požádat o cestovní příkaz, dovolenku, nemocenskou nebo je schválit. Všechny schválené a podepsané dokumenty jde rovnou archivovat ve firemním archivu.
Chcete mít všechna řešení v jednom?
Pro všechny tyto úkony existuje řada elektronických služeb. Patrně žádná z nich ale neintegruje vše dohromady, aby nabídla komplexní řešení pro moderní elektronickou kancelář ovládanou z mobilního telefonu. K té nepotřebujete opravdu nic jiného než mobil a internetové připojení. Nejste vázaní na firemní kancelář, ale ani na domov nebo restauraci. Pracujete, kde chcete a kdy chcete. Schvalováním nebo podepisováním dokumentů můžete vyplnit prostoje během dne a věnovat tak více času osobním schůzkám nebo poradám, jednáním s obchodními partnery nebo si můžete udělat pauzu.
Pocket Office je v podstatě naše cloudováaplikace Sofa. Můžete v ní mít všechny své zaměstnance a přidělovat jim různá práva podle toho, k čemu mají mít přístup a jak mohou nakládat s dokumenty. Schvalovací procesy se dějí přes tuto aplikaci, nemusíte si posílat žádné e-maily, zdlouhavě si telefonovat nebo chodit do kanceláře. Když se dokument schválí, oprávněný uživatel ho může rovnou elektronicky podepsat a zaslat druhé straně. Poté jej přes aplikaci automaticky uloží do firemního archivu. A když uplyne životnost dokumentu, aplikace ho sama z archivu smaže, tedy skartuje.
Sofumůžete samozřejmě používat i na stolním počítači v kanceláři, na notebooku nebo tabletu. Zkrátka na každém chytrém zařízení s běžnými operačními systémy a připojením k internetu. Funguje v cloudu, takže není závislá na firemním serveru a ani ho nijak nezatěžuje. Díky tomu se k ní můžete jednoduše připojit, ať jste kdekoli. Zkrátka jde o aplikaci, která zásadním způsobem šetří čas a zefektivňuje firemní workflow. Nevěříte? Můžeme vám ji osobně předvést a zodpovědět vaše dotazy, stačí seozvat našim expertůma během 20 minut vám vše vysvětlíme a ukážeme.




