Zkuste elektronicky podepisovat na měsíc zdarma!

Podepisování, eIDAS
31. května 2022, 3 minuty čtení

Patříte mezi ty uživatele, kteří neradi nakupují zajíce v pytli a nejraději si daný produkt nejdříve osobně vyzkouší, než sáhnou do peněženky? Pokud vaše firma stále ještě nepodepisuje dokumenty elektronicky, máte šanci si to na měsíc zkusit úplně zdarma.

Nepotřebujete k tomu prakticky nic kromě vašeho služebního notebooku, počítače, tabletu nebo mobilu. Naši aplikaci Sofa SignPoint můžete získat na 30 dní zdarma, aniž byste museli vyplňovat platební údaje a obávali se automatického spuštění placené verze. Pokud budete spokojeni, sami si nastavíte pokračování a přejdete na standardní využívání Sofa SignPoint, který budete mít vždy po ruce, ať už se budete nacházet v kanceláři, doma, na schůzce, na pracovní cestě nebo na dovolené. S jakýmkoli chytrým zařízením připojeným k internetu tak můžete podepisovat firemní dokumenty, ke kterým se dostanete z cloudu.

Co všechno Sofa SignPoint umí?

S touto naší aplikací budete mít digitální podpis kdykoli po ruce. Všechny takto podepsané dokumenty se vám automaticky archivují a budou platné i po letech, to vše podle právně platné legislativy v České republice i Evropské unii, včetně evropského nařízení eIDAS. Sofa SignPoint je přímo integrovaná do Microsoft 365, takže ji můžete využívat jedním kliknutím přímo z rozepsaného dokumentu ve Wordu nebo Excelu.

Bezpapírovým řešením může vaše firma ročně ušetřit desetitisíce korun, a navíc uvolnit čas zaměstnanců na jiné potřebnější pracovní úkony. A jak bezplatnou měsíční verzi Sofa SignPoint získat? Stačí vyplnit tento online formulář a my vám poté zašleme na vyplněnou e-mailovou adresu aktivační link. Poté můžete využívat všech výhod Sofa SignPoint a v klidu se po měsíci rozhodnout, zda vám toto řešení pro podepisování a archivování dokumentů vyhovuje.

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Víte, jak správně elektronicky archivovat dokumenty? Přechod na bezpapírový archiv je skvělá věc, ale i u „digitálních šanonů“ je třeba dodržovat zákon.

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Používáte kancelářský software Microsoft 365 a uvažujete o zavedení interního oběhu dokumentů s jejich následnou archivací? S naší aplikací Sofa si Microsoft 365 báječně rozumí, takže dokumenty vytvářené ve Wordu nebo Excelu můžete odesílat rovnou z Office do oběhu ve firmě. Ale to není vše.

Pozor na končící platnost tokenů! Jak to vyřešit?

Pozor na končící platnost tokenů! Jak to vyřešit?

Všichni uživatelé elektronického podpisu, kteří používají pro vytváření kvalifikovaných elektronických podpisů vybrané tokeny a čipové karty, by si měli ověřit, zda-li i oni brzy nepřijdou o platnost jejich podpisů díky končící certifikaci.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů