Procesní optimalizace a automatizace jako „svatý grál“ firemní prosperity

Digitalizace
5 minut čtení

Pokrokové obchodní společnosti musejí neustále přemýšlet nejen nad tím, jak zvyšovat atraktivitu svých služeb a produktů, ale také jak posilovat svoji konkurenceschopnost na trhu formou vysoké procesní efektivity. Právě v ní se nezřídka ukrývá „svatý grál“ jak ukázat obchodním rivalům záda.

Jednou z posledních klíčových oblastí, v níž lze v tomto směru dosáhnout skokově významného posunu, je optimalizace interních firemních procesů a jejich následná digitalizace a automatizace. Vyladění procesních toků tak, aby se co nejvíce přiblížily dokonalosti, je v současnosti nezbytným předpokladem být úspěšnější než ostatní.

Optimalizace-digitalizace-automatizace není cíl, ale cesta k němu

Cílem je především spokojenost stávajícího zákazníka a maximální přitažlivost pro další potenciální klienty, což je mantra, která musí být středobodem vesmíru každé úspěšné komerční společnosti.

Inspirujme se Baťou

Vzpomeňme na filmy pro pamětníky či vyprávění našich dědů: prvorepublikové koloniály a restaurace často hrdě zdobily okázalé cedulky s nápisem "Náš zákazník, náš pán" zpravidla umístěné na nejviditelnějším místě provozovny. Tento slogan byl i hlavním mottem natolik úspěšné společnosti, jakou byla a je firma Baťa. Základní premisa, že úspěšnou firmu v podstatě řídí přání zákazníka, zůstává i po sto letech stále stejná. Avšak díky novým technologiím, zkušenostem a znalostem se významně rozšiřují možnosti, jak jí co nejlépe dosáhnout.

Kdo chvíli stál, stojí opodál

Maximální možná eliminace lidské práce u rutinních činností stejně jako tradičního papíru a „švů“ ve firemních procesech nejenže zásadně snižuje náklady, zkracuje čas a cestu k zákazníkovi, ale především výrazně zvyšuje zisk. Současně snižuje chybovost a s ní i reklamace ohrožující ztrátu důvěry na trhu, jež by měla negativní vliv na dobré jméno společnosti. Některé studie praví, že negativní zpráva se šíří v průměru sedmkrát rychleji než pozitivní a v byznysu to platí tuplovaně.

Co na to Software602?

Digitalizujeme kanceláře. Jednoduše. Přívětivě. Služby a řešení „Šestsetdvojky“ jsou založeny na profesionálním a zároveň lidsky vlídném přístupu. Z hlediska optimalizace, digitalizace a automatizace procesů máme vlastní nástroje a platformy pro jednotlivé oblasti, včetně dokumentové bezpečnosti, které do sebe zapadají jako puzzle. Mohou tedy pracovat společně v rámci homogenního prostředí, včetně integrace do podnikových systémů, a využívají synergických efektů, ale pracují také zcela samostatně.

Vždy NĚCO navíc

Pokud se v dnešní době chcete stát lídrem na trhu, odvést kvalitně svoji práci či službu už nestačí. Klíč úspěchu je v tom, udělat i NĚCO navíc. Software602 vám vyladí procesy a ty následně zdigitalizuje a zautomatizuje. Tím však spolupráce se zákazníkem nekončí, nýbrž teprve začíná. Software602 ke svým projektům přidává také unikátní a expertní know-how a profesionální technickou podporu, takže nikdy nikoho nenechá „ve štychu“.

Jak začít

Pro ty, kteří uvažují o tom jak svoje firemní procesy přivést do stavu blízkému dokonalosti nebo se třeba jen chtějí nechat inspirovat námi realizovanými projekty, máme u nás dveře vždy otevřené. Naši odborníci si s vámi rádi dají kávu a ochotně prodiskutují vaše potřeby.

Autor blogu: Zdeněk Bernard 

Background photo created by rawpixel.com - www.freepik.com

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Máte svou firemní datovou schránku pod kontrolou?

Máte svou firemní datovou schránku pod kontrolou?

Kdo se stará o uchování důležitých datových zpráv? Stahujete si je ad hoc do počítače, nebo používáte promyšlenější systém? I archivace datových zpráv se dá řešit chytře.

Evidence a správa dokumentů nemusí být noční můrou vaší firmy

Evidence a správa dokumentů nemusí být noční můrou vaší firmy

Hromadí se vám v počítačích, e-mailových účtech, datových schránkách a na všemožných discích různé smlouvy, objednávky, faktury nebo dopisy? Možná je nejvyšší čas sjednotit evidenci a správu dokumentů tak, aby k nim měli přístup všichni – a vzdáleně.

Zapomeňte na tokeny, elektronicky můžete podepisovat i bez nich

Zapomeňte na tokeny, elektronicky můžete podepisovat i bez nich

Proč se některé firmy stále zdráhají používat kvalifikované elektronické podpisy? Protože nechtějí investovat značné prostředky do pořizování kvalifikovaných prostředků k uchovávání certifikátů elektronického podpisu. Protože se nechtějí o tento prostředek starat, mít ho neustále u sebe, když potřebují něco podepsat, a mít u sebe také zařízení, ke kterému je možné tento prostředek připojit. A co si takový prostředek pronajmout? Nebýt závislý na něm ani na zařízení a operačním systému?

Přihlaste se k odběru newsletteru
a buďte stále v obraze