Procesní optimalizace a automatizace jako „svatý grál“ firemní prosperity

Digitalizace
11. prosince 2020, 5 minut čtení

Pokrokové obchodní společnosti musejí neustále přemýšlet nejen nad tím, jak zvyšovat atraktivitu svých služeb a produktů, ale také jak posilovat svoji konkurenceschopnost na trhu formou vysoké procesní efektivity. Právě v ní se nezřídka ukrývá „svatý grál“ jak ukázat obchodním rivalům záda.

Jednou z posledních klíčových oblastí, v níž lze v tomto směru dosáhnout skokově významného posunu, je optimalizace interních firemních procesů a jejich následná digitalizace a automatizace. Vyladění procesních toků tak, aby se co nejvíce přiblížily dokonalosti, je v současnosti nezbytným předpokladem být úspěšnější než ostatní.

Optimalizace-digitalizace-automatizace není cíl, ale cesta k němu

Cílem je především spokojenost stávajícího zákazníka a maximální přitažlivost pro další potenciální klienty, což je mantra, která musí být středobodem vesmíru každé úspěšné komerční společnosti.

Inspirujme se Baťou

Vzpomeňme na filmy pro pamětníky či vyprávění našich dědů: prvorepublikové koloniály a restaurace často hrdě zdobily okázalé cedulky s nápisem "Náš zákazník, náš pán" zpravidla umístěné na nejviditelnějším místě provozovny. Tento slogan byl i hlavním mottem natolik úspěšné společnosti, jakou byla a je firma Baťa. Základní premisa, že úspěšnou firmu v podstatě řídí přání zákazníka, zůstává i po sto letech stále stejná. Avšak díky novým technologiím, zkušenostem a znalostem se významně rozšiřují možnosti, jak jí co nejlépe dosáhnout.

Kdo chvíli stál, stojí opodál

Maximální možná eliminace lidské práce u rutinních činností stejně jako tradičního papíru a „švů“ ve firemních procesech nejenže zásadně snižuje náklady, zkracuje čas a cestu k zákazníkovi, ale především výrazně zvyšuje zisk. Současně snižuje chybovost a s ní i reklamace ohrožující ztrátu důvěry na trhu, jež by měla negativní vliv na dobré jméno společnosti. Některé studie praví, že negativní zpráva se šíří v průměru sedmkrát rychleji než pozitivní a v byznysu to platí tuplovaně.

Co na to Software602?

Digitalizujeme kanceláře. Jednoduše. Přívětivě. Služby a řešení „Šestsetdvojky“ jsou založeny na profesionálním a zároveň lidsky vlídném přístupu. Z hlediska optimalizace, digitalizace a automatizace procesů máme vlastní nástroje a platformy pro jednotlivé oblasti, včetně dokumentové bezpečnosti, které do sebe zapadají jako puzzle. Mohou tedy pracovat společně v rámci homogenního prostředí, včetně integrace do podnikových systémů, a využívají synergických efektů, ale pracují také zcela samostatně.

Vždy NĚCO navíc

Pokud se v dnešní době chcete stát lídrem na trhu, odvést kvalitně svoji práci či službu už nestačí. Klíč úspěchu je v tom, udělat i NĚCO navíc. Software602 vám vyladí procesy a ty následně zdigitalizuje a zautomatizuje. Tím však spolupráce se zákazníkem nekončí, nýbrž teprve začíná. Software602 ke svým projektům přidává také unikátní a expertní know-how a profesionální technickou podporu, takže nikdy nikoho nenechá „ve štychu“.

Jak začít

Pro ty, kteří uvažují o tom jak svoje firemní procesy přivést do stavu blízkému dokonalosti nebo se třeba jen chtějí nechat inspirovat námi realizovanými projekty, máme u nás dveře vždy otevřené. Naši odborníci si s vámi rádi dají kávu a ochotně prodiskutují vaše potřeby.

Autor blogu: Zdeněk Bernard 

Background photo created by rawpixel.com - www.freepik.com

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Používáte kancelářský software Microsoft 365 a uvažujete o zavedení interního oběhu dokumentů s jejich následnou archivací? S naší aplikací Sofa si Microsoft 365 báječně rozumí, takže dokumenty vytvářené ve Wordu nebo Excelu můžete odesílat rovnou z Office do oběhu ve firmě. Ale to není vše.

Zkuste elektronicky podepisovat na měsíc zdarma!

Zkuste elektronicky podepisovat na měsíc zdarma!

Patříte mezi ty uživatele, kteří neradi nakupují zajíce v pytli a nejraději si daný produkt nejdříve osobně vyzkouší, než sáhnou do peněženky? Pokud vaše firma stále ještě nepodepisuje dokumenty elektronicky, máte šanci si to na měsíc zkusit úplně zdarma.

Pozor na končící platnost tokenů! Jak to vyřešit?

Pozor na končící platnost tokenů! Jak to vyřešit?

Všichni uživatelé elektronického podpisu, kteří používají pro vytváření kvalifikovaných elektronických podpisů vybrané tokeny a čipové karty, by si měli ověřit, zda-li i oni brzy nepřijdou o platnost jejich podpisů díky končící certifikaci.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů