Procesní optimalizace a automatizace jako „svatý grál“ firemní prosperity

Digitalizace
5 minut čtení

Pokrokové obchodní společnosti musejí neustále přemýšlet nejen nad tím, jak zvyšovat atraktivitu svých služeb a produktů, ale také jak posilovat svoji konkurenceschopnost na trhu formou vysoké procesní efektivity. Právě v ní se nezřídka ukrývá „svatý grál“ jak ukázat obchodním rivalům záda.

Jednou z posledních klíčových oblastí, v níž lze v tomto směru dosáhnout skokově významného posunu, je optimalizace interních firemních procesů a jejich následná digitalizace a automatizace. Vyladění procesních toků tak, aby se co nejvíce přiblížily dokonalosti, je v současnosti nezbytným předpokladem být úspěšnější než ostatní.

Optimalizace-digitalizace-automatizace není cíl, ale cesta k němu

Cílem je především spokojenost stávajícího zákazníka a maximální přitažlivost pro další potenciální klienty, což je mantra, která musí být středobodem vesmíru každé úspěšné komerční společnosti.

Inspirujme se Baťou

Vzpomeňme na filmy pro pamětníky či vyprávění našich dědů: prvorepublikové koloniály a restaurace často hrdě zdobily okázalé cedulky s nápisem "Náš zákazník, náš pán" zpravidla umístěné na nejviditelnějším místě provozovny. Tento slogan byl i hlavním mottem natolik úspěšné společnosti, jakou byla a je firma Baťa. Základní premisa, že úspěšnou firmu v podstatě řídí přání zákazníka, zůstává i po sto letech stále stejná. Avšak díky novým technologiím, zkušenostem a znalostem se významně rozšiřují možnosti, jak jí co nejlépe dosáhnout.

Kdo chvíli stál, stojí opodál

Maximální možná eliminace lidské práce u rutinních činností stejně jako tradičního papíru a „švů“ ve firemních procesech nejenže zásadně snižuje náklady, zkracuje čas a cestu k zákazníkovi, ale především výrazně zvyšuje zisk. Současně snižuje chybovost a s ní i reklamace ohrožující ztrátu důvěry na trhu, jež by měla negativní vliv na dobré jméno společnosti. Některé studie praví, že negativní zpráva se šíří v průměru sedmkrát rychleji než pozitivní a v byznysu to platí tuplovaně.

Co na to Software602?

Digitalizujeme kanceláře. Jednoduše. Přívětivě. Služby a řešení „Šestsetdvojky“ jsou založeny na profesionálním a zároveň lidsky vlídném přístupu. Z hlediska optimalizace, digitalizace a automatizace procesů máme vlastní nástroje a platformy pro jednotlivé oblasti, včetně dokumentové bezpečnosti, které do sebe zapadají jako puzzle. Mohou tedy pracovat společně v rámci homogenního prostředí, včetně integrace do podnikových systémů, a využívají synergických efektů, ale pracují také zcela samostatně.

Vždy NĚCO navíc

Pokud se v dnešní době chcete stát lídrem na trhu, odvést kvalitně svoji práci či službu už nestačí. Klíč úspěchu je v tom, udělat i NĚCO navíc. Software602 vám vyladí procesy a ty následně zdigitalizuje a zautomatizuje. Tím však spolupráce se zákazníkem nekončí, nýbrž teprve začíná. Software602 ke svým projektům přidává také unikátní a expertní know-how a profesionální technickou podporu, takže nikdy nikoho nenechá „ve štychu“.

Jak začít

Pro ty, kteří uvažují o tom jak svoje firemní procesy přivést do stavu blízkému dokonalosti nebo se třeba jen chtějí nechat inspirovat námi realizovanými projekty, máme u nás dveře vždy otevřené. Naši odborníci si s vámi rádi dají kávu a ochotně prodiskutují vaše potřeby.

Autor blogu: Zdeněk Bernard 

Background photo created by rawpixel.com - www.freepik.com

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Většina dokumentů přichází do firem elektronicky. Bohužel mezi nimi mohou být i různé podvrhy a pokusy o podvod. Nebo prostě jen špatně podepsaný dokument. Nenechte se napálit a mějte vždy jistotu, že pracujete s legitimními daty.

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Elektronizace státní správy stále pokulhává, byť výdaje na ni každoročně rostou, stěžuje si ve výroční zprávě za loňský rok Národní kontrolní úřad. Jedním z řešení by mohlo být zavedení povinnosti používat datovou schránku i pro živnostníky.

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Devět z deseti českých firem archivuje faktury a další dokumenty v papírové podobě a ani během pandemie koronaviru k nim nemají vzdálený přístup.

Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze