Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Formuláře, Archivace
21. června 2022, 4 minuty čtení

Používáte kancelářský software Microsoft 365 a uvažujete o zavedení interního oběhu dokumentů s jejich následnou archivací? S naší aplikací Sofa si Microsoft 365 báječně rozumí, takže dokumenty vytvářené ve Wordu nebo Excelu můžete odesílat rovnou z Office do oběhu ve firmě. Ale to není vše.

Jedna z hlavních výhod propojení Sofa a Microsoft 365 je sdílené přihlašování, což znamená, že vaším stávajícím účtem u Microsoft 365 se přihlásíte klidně i do aplikace Sofa. Dokumenty pak můžete jednoduše odesílat z prostředí Microsoft Office do jednotlivých předpřipravených procesů v Sofa a předávat je tak vašim spolupracovníkům k dalšímu zpracování. Tyto a další Dokumenty z knihoven SharePoint a OneDrive pak můžete přímo archivovat v Sofa. Knihovny v Sofa a Microsoft 365 se umí synchronizovat, takže je jedno, zda dokument upravujete v Sofa nebo v Microsoft 365. V obou budete mít aktuální verzi a co je nejlepší, veškeré dokumenty budou automaticky opečovávané digitálním archívem, aby měli vždy všechny legislativní náležitosti, které mít mají.

Oběh a archivace dokumentů nebyly nikdy jednodušší

Pokud tedy využíváte různé firemní formuláře jako žádanky o dovolenou, cestovní příkaz anebo jen potřebujete podepsat smlouvu s obchodním partnerem, vše zvládne aplikace Sofa, kterou můžete zavolat ze známých prostředí, jako je např. Word, excel, nebo SharePoint.  Tato aplikace je integrovaná i do komunikačního nástroje Microsoft Teams, takže můžete spravovat dokumenty, zadávat požadavky ke schválení, nebo podepisovat dokumenty elektronickým podpisem přímo z Teamsů. Sofa je rovněž integrovaná s Microsoft Power Automate přes rozhraní Graph API, díky čemuž je jistota, že zvládneme digitalizovat i ty nejsložitější procesy ve firmě.

Integrace Sofa přímo do Microsoft 365 také znamená, že máte získáte elektronický podpis, který můžete použít na jakémkoli zařízení. bezpečně z internetového prohlížeče, ale i aplikací v operačních systémech Android, iOS, Windows a MacOS. Dokumenty zpracované přes Microsoft 365 a Sofa budete mít platné i po letech a zcela v souladu s platnou českou i evropskou legislativou. Nic vám neunikne a nemusíte se nikde složitě přihlašovat. Pracujete jako obvykle, ale s nástrojem, který vám zásadním způsobem zjednoduší a zrychlí vyřizování každodenních pracovních úkolů. Vyzkoušejte propojení Sofa s Microsoft 365 na vlastní kůži!

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Výhody elektronického podepisování smluv

Výhody elektronického podepisování smluv

Stále váháte nad tím, zda ve firmě zavést elektronické podepisování smluv a dalších dokumentů? Možná vám pomůžeme s rozhodováním, když shrneme největší výhody bezpapírového řešení.

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Víte, jak správně elektronicky archivovat dokumenty? Přechod na bezpapírový archiv je skvělá věc, ale i u „digitálních šanonů“ je třeba dodržovat zákon.

Zkuste elektronicky podepisovat na měsíc zdarma!

Zkuste elektronicky podepisovat na měsíc zdarma!

Patříte mezi ty uživatele, kteří neradi nakupují zajíce v pytli a nejraději si daný produkt nejdříve osobně vyzkouší, než sáhnou do peněženky? Pokud vaše firma stále ještě nepodepisuje dokumenty elektronicky, máte šanci si to na měsíc zkusit úplně zdarma.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů