Řešení pro archivaci
Přehledný a spolehlivý digitální archiv místo šanonů
Archivujte dokumenty tak, aby měly právní váhu i po letech a dodržovaly legislativní nároky i pravidla skartace.

167
tis.
stojí ročně správná archivace 100 šanonů.
45
let
musíte archivovat mzdové listy zaměstnanců.
85
%
firemních dokumentů naši klienti už netisknou.
NENÍ ARCHIV JAKO ARCHIV
Aby dokument měl právní váhu i po letech
Aby měly dokumenty právní váhu a byly archivovány v souladu s legislativou, je potřeba dodržet několik pravidel. My je pohlídáme za vás.

Rozdíl je v aktivní péči
Běžné úložiště s pasivní péčídokument sice uchová, ale nezajistí nezbytnou údržbu, například nepohlídá platnost podpisů na uzavřených smlouvách. Naše technologie využívají tzv.aktivní archivní péči, která za vás hlídá skartační lhůty a automaticky udržuje podpisy na každém jednotlivém dokumentu v platnosti.
Dlouhodobé uchování
zabezpečení časovým zámkemzaznamenávání aktivity dokumentůautomatická kontrola dokumentů
V souladu s legislativou
dle pravidel eIDASplnohodnotná náhrada papírových dokumentůpřipraveno na audit
Pravidla skartace
hlídání životnosti dokumentueditovatelný řádřízený a auditovatelný proces vyřazení dokumentu z archivu
Od skladu plného šanonů k digitálnímu archivu krok za krokem
Jsme certifikovaní podle mezinárodních norem řízení, které provedly renomované globální certifikační společnosti. Klienti díky tomu mají jistotu, že naše procesy jsou efektivní a dodávky spolehlivé.
Proč archivovat digitálně?

Typy dokumentů vyžadující archivaci
Shrnuli jsme, kolik let musíte archivovat jaký typ dokumentu. Máte to u vás ve firmě nastavené správně?
Typy dokumentů | 3 roky | 5 let | 6 let | 10 let | 45 let |
|---|---|---|---|---|---|
Stejnopisy evidenčních listů z pozice zaměstnavatele | |||||
Účetní doklady (faktury, pokladní doklady, bankovní výpisy, objednávkové listy, atd.) | |||||
Účetní knihy | |||||
Odpisové plány | |||||
Inventurní soupisy | |||||
Účtový rozvrh | |||||
Účetní záznamy, kterými účetní jednotky dokládají vedení účetnictví | |||||
Seznam společníků a členů statutárního orgánu a dozorčí rady u obchodní společnosti | |||||
Účetní závěrka | |||||
Výroční zpráva | |||||
Daňové doklady rozhodné pro stanovení daně z přidané hodnoty | |||||
Mzdové listy nebo účetní záznamy potřebné pro účely důchodového pojištění (pokud zaměstnanec pobírá starobní důchod, lhůta se zkracuje na 10let) |
Naši klienti
správa oprávnění
Přístupné odkudkoliv. Pokud máte oprávnění
Nezáleží jestli jste v kanceláři, na cestě nebo na dovolené. Dokumenty v archivu jednoduše vyhledáte vzdáleně bez nutnosti přebírat šanony. Každému uživateli potom transparentně nastavíte oprávnění.

VYHLEDÁVÁNÍ V ARCHIVU
Vyhledejte cokoliv na dvě kliknutí
Díky chytrému vyhledávání, které filtruje fulltextově i podle metadat dokumentů, najdete cokoliv a odkudkoliv. Navíc si můžete přednastavit filtry, které vyhledávání dokumentů usnadní ještě víc.

Zdroje dokumentů
Zapomeňte na ruční vkládání dokumentů do archivu
Dokumenty do archivu už nemusíte ručně ukládat. Archivace probíhá automaticky z vámi určených složek či e‑mailových adres. Archiv lze jednoduše napojit na váš stávající informační systém.

Proč archivovat se Software602
Jsme tu už30 let
Jsmekvalifikovanýposkytovatel
Realizovali jsmestovky digitalizačních projektů
Umímecloud i on‑premiseřešení
Hledáte řešení pro archivaci?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Bezpečně a spolehlivě
Jsme certifikovaní podle mezinárodních norem řízení, které vydaly renomované globální certifikační společnosti. Klienti díky tomu mají jistotu, že naše procesy jsou efektivní a dodávky spolehlivé.
O naše zkušenosti se dělíme
Jak využít digitální archiv a zbavit se šanonů?
28. 02. 2023
00:58:16
Přednášející:

Sofa el. podepisování a archivace smluv
10. 06. 2021
00:51:25
Přednášející:

Sofa oběh, podepisování a archivace dokumentů
27. 05. 2021
00:51:25
Přednášející:

Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.



