Efektivnost cloudu

Cloud
20. září 2016, 5 minut čtení

Nedávno jsem se doma chlubil svojí manželce, jaký děláme hezký software, který umí schvalovat dovolenky, cesťáky a jiné podobné věci. Ona si přitom prohlížela Facebook a moc ji to nezajímalo. Zpozorněla, když jsem jí řekl, že pomocí toho lze vytvářet i úplně nové procesy, například souhlas se zákrokem.

Manželka vlastní kliniku plastické chirurgie a před vlastním zákrokem je potřeba, aby se k tomu vyjádřilo několik klíčových lidí. Formulář se jménem pacientky, typem zákroku a základní anamnézou je potřeba doplnit o výsledky z laboratoře. K tomu se následně musí vyjádřit lékař, pak anesteziolog, vedoucí kanceláře a dokument je nutné zarchivovat.

„No vidíš,“ řekl jsem manželce, „přesně tohle my umíme.“ „Takže byste mi udělali formulář s anamnézou?“ – „No jistě.“ -  „K tomu by se daly přiložit výsledky z laboratoře?“ – „Ano.“ – „To by se dalo poslat ošetřujícímu lékaři, aby to odsouhlasil?“ – „Ano.“ –  „A pak to poslat anesteziologovi a archivovat?“ – „Ano.“ – „A zvládne to zastupitelnost?“ -  „Ano.“ – „A poběží mi to na iPadu?“ – „Ano.“  – „Tak to je skvělé, to bych chtěla. Kolik stojí taková nová agenda?“ –  „To je práce tak na jeden manday, tedy 9 600 Kč.“ „Prima, udělám vám kšeft.“

A už jsem viděl, že je malér. Klinika má cca 8 stálých lidí a naše řešení je určené pro banky nebo velké výrobní podniky. „Tak kolik to stojí?“ –  „No základní server čtvrt milionu…“ – „Ty jsi se snad zbláznil. No snad mi dáte nějakou slevu.“ – „No to asi jo, ale potřebuješ k tomu ještě databázi, server, instalaci. No pod půl milionu se ani se všemi slevami nedostanu.“ –  „Tak to si jdi prodávat jinam. Nevíš o něčem jiném, co by nestálo ty nesmyslné peníze?“

Nevěděl jsem, a tak jsme začali pracovat na řešení pro cloud. Díky této koncepci totiž odpadnou náklady na instalaci a podstatně se sníží náklady na provoz a support. Základní výhodou je sdílená infrastruktura, která se řeší formou pronájmu. Dále sdílená aplikace, která se dohleduje přímo z centra a především není nutné ji instalovat v neznámém prostředí. Takže jediné, co je nutné zaplatit, je vytvoření nové agendy a měsíční paušál.

Alternativní cloudové řešení SOFA (sofa.602.cz) pak vyjde na 3 500 Kč měsíčně pro firmu do dvaceti lidí a 7 000 Kč měsíčně pro 50 lidí. Cena práce, tedy toho, co uživatel skutečně potřebuje a je tedy ochoten si zaplatit, 9 600 Kč. To už je řešení, které si může dovolit i malá klinika plastické chirurgie.

Není to však žádná náhražka. Řešení plnohodnotně využívá veškeré špičkové technologie dostupné pro serverové řešení. Umožňuje používat standardní procesy jako jsou dovolenky, objednávky, cesťáky, výkazy práce a vytvářet zcela nové procesy na základě organizační struktury, rolí ve firmě, skupin pro paralelní schvalování nebo zastupitelnost. Aplikace umí navíc pracovat s dokumenty, elektronicky je podepisovat, ověřovat, dlouhodobě archivovat. Může být použita i pro práci s datovými schránkami nebo skenování dokumentů. Běží stejně dobře na PC, Mac, tabletu nebo smartphonu. Je dostupná kdykoliv, kdekoliv a na čemkoliv.

 Tohle už mohu ukázat manželce a nemusím se bát, že mě vyhodí!

Jan Petr

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Výhody elektronického podepisování smluv

Výhody elektronického podepisování smluv

Stále váháte nad tím, zda ve firmě zavést elektronické podepisování smluv a dalších dokumentů? Možná vám pomůžeme s rozhodováním, když shrneme největší výhody bezpapírového řešení.

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Víte, jak správně elektronicky archivovat dokumenty? Přechod na bezpapírový archiv je skvělá věc, ale i u „digitálních šanonů“ je třeba dodržovat zákon.

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Používáte kancelářský software Microsoft 365 a uvažujete o zavedení interního oběhu dokumentů s jejich následnou archivací? S naší aplikací Sofa si Microsoft 365 báječně rozumí, takže dokumenty vytvářené ve Wordu nebo Excelu můžete odesílat rovnou z Office do oběhu ve firmě. Ale to není vše.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů