ÚČTENKy

O 40% rychlejší zpracování účtenky bez použití papíru

  • Vyfocení účtenky v mobilní aplikaci

  • Proces schválení a zpracování účtenky

  • Žádné papíry, vše digitálně

  • Digitální archiv účtenek pro případnou kontrolu 

Jak funguje agenda
Účtenky krok za krokem

Nahrání účtenky 

Pro žádost o proplacení účtenky stačí její vyfocení pomocí mobilní aplikace a následně se nastartuje celý proces schválení.

Předpřipravený formulář

Díky předpřipravenému formuláři obdrží účetní veškeré potřebné údaje k proplacení účtenky, bez zbytečného papírování.

Schválení na jedno kliknutí

Předpřipravené workflow zaručí, že žádost o proplacení účtenky uvidí vždy kompetentní osoby a ke schválení, nebo zamítnutí stačí dvě kliknutí, třeba i z mobilu.

Archivace 

Dlouhodobá archivace v digitálním archívu zaručí, že veškeré účtenky budou dohledatelné, kdykoli a během pár vteřin.

Sofa je v dobré společnosti. Přidejte se.

Jedna aplikace Sofa
4 silné nástroje

Online aplikace Sofa kombinuje digitalizaci nejčastějších firemních agend, elektronické podepisování, digitální archivaci s aktivní péčí o elektronické dokumenty a vše přímo z prostředí Microsoft 365.

Elektronický podpis

Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování. Více informací

Chytrý digitální archiv

Dokument, který jste schválili, či podepsali můžete archivovat a kdykoliv se k němu vrátit díky chytrému vyhledávání. Více informací

Workflow a digitální agendy

Jednoduché schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy. Více informací

Rozšíření Microsoft 365

Aplikace Office, Microsoft 365, Integromat, Rossum, API. Sofa je připravena na jakýkoliv váš systém. Více informací

Máte dotaz? Chcete o aplikaci Sofa  vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a aplikaci Sofa představíme po videohovoru. Poradíme, jak ji můžete jednoduše integrovat do firmy.

Nebo volejte Aleše
Sofa specialistu