ÚČTENKy
O 40% rychlejší zpracování účtenky bez použití papíru
-
Vyfocení účtenky v mobilní aplikaci
-
Proces schválení a zpracování účtenky
-
Žádné papíry, vše digitálně
-
Digitální archiv účtenek pro případnou kontrolu
Jak funguje agenda
Účtenky krok za krokem
Jedna aplikace Sofa
4 silné nástroje
Online aplikace Sofa kombinuje digitalizaci nejčastějších firemních agend, elektronické podepisování, digitální archivaci s aktivní péčí o elektronické dokumenty a vše přímo z prostředí Microsoft 365.
Elektronický podpis
Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování. Více informací
Chytrý digitální archiv
Dokument, který jste schválili, či podepsali můžete archivovat a kdykoliv se k němu vrátit díky chytrému vyhledávání. Více informací
Workflow a digitální agendy
Jednoduché schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy. Více informací
Rozšíření Microsoft 365
Aplikace Office, Microsoft 365, Integromat, Rossum, API. Sofa je připravena na jakýkoliv váš systém. Více informací
Máte dotaz? Chcete o aplikaci Sofa vědět více?
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a aplikaci Sofa představíme po videohovoru. Poradíme, jak ji můžete jednoduše integrovat do firmy.