Online
09. prosince 2021 10:00 ‐ 09. prosince 2021 11:00

Digitalizace elektronickým podpisem a agendami

Aneb bezpapírová kancelář v kapse kdekoliv a odkudkoliv.

Na webináři se dozvíte...

Co si představit pod pojmem bezpapírová kancelář a jak vlastně funguje. Jak můžete snadno a rychle vyřešit podepisování smluv a dokumentů s klienty nebo mezi zaměstnanci. Dále uvidite jak elegantně řešit schvalování firemních agend jako např. dovolenek, cestovních příkazů, nepřítomnosti na pracovišti a dalších typických workflow procesů bez čekání a investic.

Pro koho je webinář určen? 

CFO, COO, CSO, HR ředitelé nebo IT specialisty.

Webinářem vás provedou:

Vlastimil Tesař
produktový ředitel aplikace Sofa

Aleš Wild
Sofa SignPoint specialista

Program webináře


01 Podepisování firemních dokumentů elektronickým podpisem je základ. 


02  Předpřipravené firemní agendy nasadíte rychle a bez investic. 


03 Dlouhodobá archivace dokumentů s časovými razítky.  

Registrace na webinář

Podívejte se i na další webináře