Přehled tarifů Sofa

Roční závazek

Měsíční závazek

SignPoint

200 Kč

měsíčně za uživatele

250 Kč

měsíčně za uživatele

Prvník krok k digitalizaci:
podepsat, odeslat, archivovat

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace a účtů


Volitelné položky za poplatek:

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1800 Kč


Služby a SLA

3 000 nově archivovaných dokumentů ročně nebo 30 GB

1 datová schránka

Smart Office Automation

Business

500 Kč

měsíčně za uživatele

600 Kč

měsíčně za uživatele

SignPoint s agendami v týmech s plnou integrací Microsoft 365.

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Vše co umí SignPoint a ještě navíc:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.

Digitální agendy

Připravené agendové šablony pro digitalizaci procesů a schvalování: Smlouvy, Faktury, Nákupní požadavky, Nepřítomnost, Home office, Cestovní příkaz.

Odeslání dokumentů do agendy z Word/Excel

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Aplikace Sofa dostupná v prostředí Teams

Využití chytrých funkcí a agend Sofa přímo z aplikace Teams.

Propojení s úložištěm OneDrive a SharePoint

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z prostředí SharePoint Online, OneDrive a Teams.

Editace workflow, návrh agend

Úprava připravených agendových šablon a návrh nových agend s workflow v online editačním nástroji Sofa Designer.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace a účtů


Volitelné položky za poplatek:

Konfigurace Single-Sign-On s Microsoft 365 a Active Directory

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1800 Kč


Služby a SLA

30 000 nově archivovaných dokumentů ročně nebo 300 GB

Neomezené množství datových schránek

Premium

700 Kč

měsíčně za uživatele

900 Kč

měsíčně za uživatele

Všechny výhody Business plus prémiové agendy a Sofa API pro integraci agend.

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Vše co umí Business a ještě navíc:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.

Digitální agendy

Připravené agendové šablony pro digitalizaci procesů a schvalování: Smlouvy, Faktury, Nákupní požadavky, Nepřítomnost, Home office, Cestovní příkaz.

Odeslání dokumentů do agendy z Word/Excel

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Aplikace Sofa dostupná v prostředí Teams

Využití chytrých funkcí a agend Sofa přímo z aplikace Teams.

Propojení s úložištěm OneDrive a SharePoint

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z prostředí SharePoint Online, OneDrive a Teams.

Editace workflow, návrh agend

Úprava připravených agendových šablon a návrh nových agend s workflow v online editačním nástroji Sofa Designer.

Sofa API pro integraci s jinými systémy

Integrační rozhraní pro propojení digitálních agend Sofa s komerčními aplikacemi.

Konektory pro Integromat a Rossum

Konektory pro připojení služeb Rossum a Integromat pro komunikaci s dalšími systémy.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace, agend a účtů. Úvodní konfigurace pro Integromat či Rossum


Volitelné položky za poplatek:

Konfigurace Single-Sign-On s Microsoft 365 a Active Directory

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1800 Kč


Služby a SLA

60 000 nově archivovaných dokumentů ročně nebo 600 GB

Neomezené množství datových schránek

Enterprise

na vyžádání

měsíčně za uživatele

na vyžádání

měsíčně za uživatele

Digitalizační projekty s vývojem a integrací na míru.

Více informací

Pro digitalizaci využíváme:

Sofa API, Microsoft Graph API

SOAP, WSDL, XSD

Power Apps

Azure Active Directory, SQL, Search

XML, PDF, PDF/A

eGovernment Cloud, ISZR, ISDS

PAdES, XAdES, CAdES, ASiC

NIA, BankID 

eIDAS, EU Trusted Lists

ISO, ITIL, PRINCE2

Azure Cloud Solution Provider

Microsoft 365, Teams, SharePoint

Individuální kalkulace


Konfigurace v ceně:

Individuální kalkulace


Volitelné položky za poplatek:

Projektové služby: Analýza, návrh, vývoj, testování, implementace, konfigurace

Zřízení kvalifikovaných certifikátů


Pro více informací nám neváhejte napsat
nebo zavolat na 222 133 222

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů