smart office automation

Online aplikace pro rychlou digitalizaci firem i úřadů

Řízení dokumentů, datových zpráv i procesů v digitálních agendách s elektronickým podpisem, a chytrou archivací přímo v Microsoft 365. Méně úřadování. Jednoduše. Digitálně.

Workflow a digitální
agendy

Zjednodušte si schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy.
Více o digitalizaci agend

Elektronický
podpis

Podepisujte s klienty smlouvy a dokumenty ihned. Přímo z Microsoft 365 a s využitím BankID.
Více o podepisování

Chytrý
digitální archiv

Přehledný elektronický archiv s aktivní péčí o dokumenty podle práva. Ověřitelné i po 30 let napříč EU.
Více o archivaci

Rozšíření
Microsoft 365

Ovládejte agendy přímo z prostředí Teams. Podepisujte dokumenty v aplikacích Microsoft 365.
Více o rozšíření Microsoft 365

je v dobré společnosti.
Přidejte se také.

Proč si vybrat cloudovou aplikaci Sofa?

Řídím firmu nebo obchodní tým

Jako majitel firmy potřebuji využít každou minutu a mít možnost rychle elektronicky podepisovat smlouvy se zákazníky a dodavateli. Zároveň chci mít přehled co jsem podepsal.

Výrazně šetřím náklady ale hlavně čas.
„Aplikace Sofa zásadně snižuje výdaje na cestování, materiál nebo poštovné.”

Mám na starosti HR

Zpracováváme tisíce citlivých dokumentů ročně. Pracovní smlouvy, dodatky, mzdové výměry ale i GDPR, BOZP, organizační směrnice, které je třeba podepsat a bezpečně archivovat.

Citlivé dokumenty archivujeme digitálně.
„Se Sofa podepisujeme elektronicky odkudkoliv a nikdy nic na stole nezapomeneme.”

Starám se o ITbezpečnost

Jako firemní standard používáme Microsoft 365, klademe důraz především na bezpečnost a soulad s předpisyPostupně naše procesy digitalizujeme, což přínáší významné úspory.

Sofa je integrovaná s Microsoft 365.
„Aplikace využívá jednotné zabezpečené přihlášení a archivuje podle standardů eIDAS.”

Přehled tarifů Sofa

Roční závazek

Měsíční závazek

SignPoint

200 Kč

měsíčně za uživatele

250 Kč

měsíčně za uživatele

Prvník krok k digitalizaci:
podepsat, odeslat, archivovat

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace a účtů


Volitelné položky za poplatek:

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1600 Kč


Služby a SLA

3 000 archivovaných dokumentů nebo 30 GB

1 datová schránka

Smart Office Automation

Business

500 Kč

měsíčně za uživatele

600 Kč

měsíčně za uživatele

SignPoint s agendami v týmech s plnou integrací Microsoft 365.

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Vše co umí SignPoint a ještě navíc:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.

Digitální agendy

Připravené agendové šablony pro digitalizaci procesů a schvalování: Smlouvy, Faktury, Nákupní požadavky, Nepřítomnost, Home office, Cestovní příkaz.

Odeslání dokumentů do agendy z Word/Excel

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Aplikace Sofa dostupná v prostředí Teams

Využití chytrých funkcí a agend Sofa přímo z aplikace Teams.

Propojení s úložištěm OneDrive a SharePoint

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z prostředí SharePoint Online, OneDrive a Teams.

Editace workflow, návrh agend

Úprava připravených agendových šablon a návrh nových agend s workflow v online editačním nástroji Sofa Designer.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace a účtů


Volitelné položky za poplatek:

Konfigurace Single-Sign-On s Microsoft 365 a Active Directory

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1600 Kč


Služby a SLA

30 000 archivovaných dokumentů nebo 300 GB

Neomezené množství datových schránek

Premium

700 Kč

měsíčně za uživatele

900 Kč

měsíčně za uživatele

Všechny výhody Business plus prémiové agendy a Sofa API pro integraci agend.

Přehled funkcí

Tarif zahrnuje:

Vše co umí Business a ještě navíc:

Podepisování smluv s obchodními partnery

Elektronický podpis pro vaše partnery pomocí aplikace 602®Key - vícefaktorová autentizace a autorizace přístupu k dokumentu mobilní aplikací 602®Key.

Podepisování interních dokumentů

Podepisujte interní i smluvní dokumenty s jistotou digitálního podpisu a časového razítka. Certifkáty vydávané aplikací máte v rámci řešení zdarma.

Podepisování dokumentů s úřady

Podepisování kvalifikovaným elektronickým certifikátem od PostSignum - do systému můžete napojit kvalifikovaný certifikát pro komunikaci nejen s úřady. Platný a ověřitelný v rámci celé EU.

Integrace s Microsoft 365

Spuštení agendy SignPoint nebo přímé archivace dokumentů jedním tlačítkem z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Dokumentový trezor s chytrou archivací

Digitální archiv SmartSafe s aktivní péčí o platnost a ověřitelnost dokumentů i po letech. S využitím kvalifikované služby dle eIDAS.

Obsluha datové schránky

Připojení na datové schránky - příjem, zpracování a odeslání datových zpráv. Předání datové zprávy k vyřízení. Řízený proces pro schválení a odeslání datové zprávy.

Archivace datových zpráv

Archivace přijatých datových zpráv v digitálním archivu SmartSafe pro zajištění uchování platnosti vašich datových zpráv.

Digitální agendy

Připravené agendové šablony pro digitalizaci procesů a schvalování: Smlouvy, Faktury, Nákupní požadavky, Nepřítomnost, Home office, Cestovní příkaz.

Odeslání dokumentů do agendy z Word/Excel

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z Microsoft 365 aplikací Word a Excel. Díky chytré integraci pomocí Sofa 365 Bridge.

Aplikace Sofa dostupná v prostředí Teams

Využití chytrých funkcí a agend Sofa přímo z aplikace Teams.

Propojení s úložištěm OneDrive a SharePoint

Spuštení vybrané firemní agendy nad dokumentem přímo z prostředí SharePoint Online, OneDrive a Teams.

Editace workflow, návrh agend

Úprava připravených agendových šablon a návrh nových agend s workflow v online editačním nástroji Sofa Designer.

Sofa API pro integraci s jinými systémy

Integrační rozhraní pro propojení digitálních agend Sofa s komerčními aplikacemi.

Konektory pro Integromat a Rossum

Konektory pro připojení služeb Rossum a Integromat pro komunikaci s dalšími systémy.


Konfigurace v ceně:

Úvodní konfigurace aplikace, agend a účtů. Úvodní konfigurace pro Integromat či Rossum


Volitelné položky za poplatek:

Konfigurace Single-Sign-On s Microsoft 365 a Active Directory

Zřízení kvalifikovaných certifikátů

1 hodina práce 602® specialisty 1600 Kč


Služby a SLA

60 000 archivovaných dokumentů nebo 600 GB

Neomezené množství datových schránek

Enterprise

na vyžádání

měsíčně za uživatele

na vyžádání

měsíčně za uživatele

Digitalizační projekty s vývojem a integrací na míru.

Více informací

Pro digitalizaci využíváme:

Sofa API, Microsoft Graph API

SOAP, WSDL, XSD

Power Apps

Azure Active Directory, SQL, Search

XML, PDF, PDF/A

eGovernment Cloud, ISZR, ISDS

PAdES, XAdES, CAdES, ASiC

NIA, BankID 

eIDAS, EU Trusted Lists

ISO, ITIL, PRINCE2

Azure Cloud Solution Provider

Microsoft 365, Teams, SharePoint

Individuální kalkulace


Konfigurace v ceně:

Individuální kalkulace


Volitelné položky za poplatek:

Projektové služby: Analýza, návrh, vývoj, testování, implementace, konfigurace

Zřízení kvalifikovaných certifikátů


Jak Sofa může
fungovat u vás?
 

Náš specialista Martin Vondrouš vás seznámí s výhodami elektronické evidence, schvalování a podepisování včetně archivace. Pro shlédnutí celého webináře klikněte na odkaz.
Sledovat záznam webináře

Živé webináře o aplikaci Sofa

Naši specialisté vám podrobně vysvětlí, jak Sofa funguje a jak pomůže vám i firmě. Přihlašte se a mějte během pár minut přehled.

Komplexní řešení. Jedna cena.

Sofa je jedinečné řešení pro rychlou digitalizaci kanceláří bez investice. 

Elektronický podpis

Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování. Více informací

Chytrý digitální archiv

Dokument, který jste schválili, můžete archivovat a kdykoliv se k němu vrátit díky chytrému vyhledávání. Více informací

Workflow a digitální agendy

Jednoduché schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy. Více informací

Rozšíření Microsoft 365

Microsoft 365, Integromat, Rossum, API. Sofa je připravena na jakýkoliv váš systém. Více informací

Pro více informací nám neváhejte napsat
nebo zavolat na 222 133 222

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů