+420 222 011 602

Sofa

Sofa je služba, která vám zajistí rychlou digitalizaci firmy nebo organizace. Se Sofa se obejdete bez papírových dokumentů a přitom máte okamžitý přehled o všem, co potřebujete vědět. Veškeré procesy a dokumenty budete mít kdykoli a odkudkoli na dosah ze svého mobilu, tabletu nebo počítače.

6 hlavních přínosů Sofa

1

Sledování stavu procesů

Každý nastavený proces ve firmě je možné sledovat a kontrolovat kdykoliv a odkudkoliv. Nic nezůstane nevyřešeno! Procesy jsou definovány pomocí grafického rozhraní, kde je možné měnit podmínky, klíčové body i cestu procesu.

2

Konec papírových účtenek

Už nebudete muset schovávat účtenky za drobné výdaje. Prostě je jednoduše vyfotíte telefonem a pošlete do systému. Papírové účtenky od benzinky, za veřejnou dopravu nebo třeba za občerstvení už nemusíte nikam nosit.

3

Schvalování a podepisování

Součástí aplikace je interní certifikační autorita, díky které můžete svým zaměstnancům vydávat certifikáty pro schvalování procesů a podepisování dokumentů. Máte tak vždy jasný přehled o všem, kdo, co a kdy podepsal a schválil. Včetně přístupu k podepsaným dokumentům odkudkoli.

4

Rychlé nastavení pravidel služby

Zavedení služby trvá několik minut. A navíc to za vás uděláme my. Potřebujeme jen seznam uživatelů a organizační strukturu a to je vše. Do 24 hodin pak službu můžete začít využívat. Pro její spuštění není nutná žádná analýza ani složité mapování procesů

5

Datové zprávy jako na dlani

Služba kontroluje došlé datové zprávy od úřadů a umožňuje jejich jednoduché zpracování včetně postoupení a odpovědi. Všechny přijaté a odeslané datové zprávy služba bezpečně ukládá.

6

Snadný přístup a bezpečný provoz

Mějte okamžitý přístup k dokladům, fakturám i dalším dokumentům kdykoli a odkudkoli. Bez potřeby vlastní infrastruktury máte garantovánu dostupnost služby v režimu 24/7 z jakéhokoliv zařízení s internetovým prohlížečem. Vše bezpečně uložené a dostupné na jednom místě.

Ovládejte důležité procesy online

Řídit firmu nebo instituci zabere dost času. Abyste ho měli dostatek na ty opravdu důležité věci, máme pro vás zajímavou nabídku. Nezbytné agendy připravené k okamžitému nasazení, které se řeší opravdu všude.

crossroad-proccess-01.svg

Schvalování faktur a drobných výdajů

Ofoťte účtenku nebo fakturu, doplňte základní údaje (košilku) a pošlete ji nadřízenému ke schválení nebo rovnou do účtárny podle interních firemních pravidel.

crossroad-proccess-05.svg

Schvalování žádostí o dovolenou

Žádost o dovolenou se všemi náležitostmi podle zákoníku práce, kterou můžete podat i schválit kdykoliv a odkudkoliv. Třeba u doktora, nebo na lanovce.

crossroad-proccess-02.svg

Požadavky na nákup

Schvalujte nákupy a služby v rámci firmy. Uživatel podá nákupní požadavek a ten je po schválení nadřízeným odeslán k realizaci tomu kdo to řeší.

crossroad-proccess-04.svg

Schvalování a vykazování pracovních cest

Vyplňte informace o služební cestě, vyberte dopravní prostředek, účel cesty a odešlete ke schválení nadřízenému. Po schválení Vám aplikace automaticky spočítá vyúčtování cesty a diety.

crossroad-proccess-06.svg

Schvalování smluv a dokumentů

Schvalujte smlouvy a dokumenty kdykoliv a odkudkoliv. Vždy s přehledem, v jakém stavu se schvalovací proces nachází a autorizací elektronickými podpisy.

crossroad-proccess-03.svg

Požadavky na servis

I když všechno běží jak na drátku, tak se ve firmě občas něco rozbije… Vyřizujte servisní požadavky s pokročilými funkcemi. Popište závadu, vložte přílohu nebo fotografii, vyberte zodpovědnou osobu a odešlete k řešení.

crossroad-proccess-bulb.svg

A když vás napadne jakýkoliv jiný proces, rychle a jednoduše jej ve třech krocích navrhnete.

Zadáte data, určíte role, navrhnete schvalovací cestu a váš proces je na světě!

Vyberte si velikost své Sofa

Prohlédněte si orientační cenové varianty podle náročnosti implementace a provozu a neváhejte nás kontaktovat nebo si vyzkoušejte Sofa zdarma (FREE), nic neriskujete.

FREE

FREE

Do 3 uživatelů
Uložiště do 1 GB celkem

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Do 500 ročně
API NE
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů NE
START

START

Do 20 uživatelů
Uložiště do 10 GB ročně

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
API Na úložiště
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA
START

PLUS

Do 50 uživatelů
Uložiště do 50 GB ročně

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
API Na úložiště
+ konverzní služby
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA

Prohlédněte si ukázky aplikace

 

Chcete více uživatelů nebo prostoru na disku?

Pak nás neváhejte kontaktovat. Vytvoříme vám řešení na míru.

Kontaktujte nás

Reference

Méně papírování a více efektivity. Podívejte se, jak jinde dokázali využít digitalizaci ve svůj prospěch.

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

Více referencí

Certifikace

Služba Sofa je bezpečná a spolehlivá. Máme potřebné mezinárodní certifikace a partnery, kteří patří ke špičkám ve svých oborech.

Microsoft Azure Callas ETSI 

Chcete vědět více?

Kontaktujte nás

Volejte
+420 725 635 315

Pište na e-mail
sofa@602.cz

Nebo využijte
kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.




osobních údajů