+420 222 011 602

Sofa

Bezpečná cloudová služba, která vám zajistí rychlou digitalizaci firmy nebo organizace. Se Sofa se obejdete bez papírových dokumentů a přitom máte okamžitý přehled o všem, co potřebujete vědět. Veškeré procesy a dokumenty budete mít kdykoli a odkudkoli na dosah ze svého mobilu, tabletu nebo počítače.

6 hlavních přínosů Sofa

1

Sledování stavu procesů

Každý nastavený proces ve firmě je možné sledovat a kontrolovat kdykoliv a odkudkoliv. Nic nezůstane nevyřešeno! Procesy jsou definovány pomocí grafického rozhraní, kde je možné měnit podmínky, klíčové body i cestu procesu.

2

Konec papírových účtenek

Už nebudete muset schovávat účtenky za drobné výdaje. Prostě je jednoduše vyfotíte telefonem a pošlete do systému. Papírové účtenky od benzinky, za veřejnou dopravu nebo třeba za občerstvení už nemusíte nikam nosit.

3

Snadný přístup a jednoduchá správa

Bez potřeby vlastní infrastruktury máte garantovánu dostupnost služby v režimu 24/7 z jakéhokoliv zařízení s internetovým prohlížečem. Provoz služby je bezpečně zajištěn díky splnění nejpřísnějších evropských norem a nařízení. Samozřejmostí je automatické zálohování dat.

4

Rychlé nastavení pravidel i služby

Zavedení služby trvá několik minut. A navíc to za vás uděláme my. Potřebujeme jen seznam uživatelů a organizační strukturu a to je vše. Do 24 hodin pak službu můžete začít využívat. Pro její spuštění není nutná žádná analýza ani složité mapování procesů.

5

Datové zprávy jako na dlani

Služba kontroluje došlé datové zprávy od úřadů a umožňuje jejich jednoduché zpracování včetně postoupení a odpovědi. Všechny přijaté a odeslané datové zprávy služba bezpečně ukládá.

6

Bezpečný provoz bez starostí o vlastní infrastrukturu

Okamžitý přístup k dokladům, fakturám i dalším dokumentům kdykoli a odkudkoli. Vše máte bezpečně uložené a dostupné na jednom místě. Žádné faktury po splatnosti, žádné nevyřízené požadavky. Jasný přehled o tom, kdo má konkrétní požadavek vyřešit a kdy.

Ovládejte důležité procesy online

Řídit firmu nebo instituci zabere dost času. Abyste ho měli dostatek na ty opravdu důležité věci, máme pro vás zajímavou nabídku. Nezbytné agendy připravené k okamžitému nasazení, které se řeší opravdu všude.

crossroad-proccess-01.svg

Schvalování faktur a drobných výdajů

Ofoťte účtenku nebo fakturu, doplňte základní údaje (košilku) a pošlete ji nadřízenému ke schválení nebo rovnou do účtárny podle interních firemních pravidel.

crossroad-proccess-05.svg

Schvalování žádostí o dovolenou

Žádost o dovolenou se všemi náležitostmi podle zákoníku práce, kterou můžete podat i schválit kdykoliv a odkudkoliv. Třeba u doktora, nebo na lanovce.

crossroad-proccess-02.svg

Požadavky na nákup

Schvalujte nákupy a služby v rámci firmy. Uživatel podá nákupní požadavek a ten je po schválení nadřízeným odeslán k realizaci tomu kdo to řeší.

crossroad-proccess-04.svg

Schvalování a vykazování pracovních cest

Vyplňte informace o služební cestě, vyberte dopravní prostředek, účel cesty a odešlete ke schválení nadřízenému. Po schválení Vám aplikace automaticky spočítá vyúčtování cesty a diety.

crossroad-proccess-06.svg

Schvalování smluv a dokumentů

Schvalujte smlouvy a dokumenty kdykoliv a odkudkoliv. Vždy s přehledem, v jakém stavu se schvalovací proces nachází a autorizací elektronickými podpisy.

crossroad-proccess-03.svg

Požadavky na servis

I když všechno běží jak na drátku, tak se ve firmě občas něco rozbije… Vyřizujte servisní požadavky s pokročilými funkcemi. Popište závadu, vložte přílohu nebo fotografii, vyberte zodpovědnou osobu a odešlete k řešení.

crossroad-proccess-bulb.svg

A když vás napadne jakýkoliv jiný proces, rychle a jednoduše jej ve třech krocích navrhnete.

Zadáte data, určíte role, navrhnete schvalovací cestu a váš proces je na světě!

Vyberte si velikost své Sofa

Prohlédněte si orientační cenové varianty podle náročnosti implementace a provozu a neváhejte nás kontaktovat nebo si vyzkoušejte Sofa zdarma (FREE), nic neriskujete.

FREE

FREE

Do 3 uživatelů
Uložiště do 1 GB celkem

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Do 500 ročně
API NE
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů NE
START

START

Do 20 uživatelů
Uložiště do 10 GB ročně

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
API Na úložiště
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA
START

PLUS

Do 50 uživatelů
Uložiště do 50 GB ročně

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
API Na úložiště
+ konverzní služby
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA

Chcete více uživatelů nebo prostoru na disku?

Pak nás neváhejte kontaktovat. Vytvoříme vám řešení na míru.

Kontaktujte nás

Reference

Méně papírování a více efektivity. Podívejte se, jak jinde dokázali využít digitalizaci ve svůj prospěch.

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

Více referencí

Certifikace

Služba Sofa je bezpečná a spolehlivá. Máme potřebné mezinárodní certifikace a partnery, kteří patří ke špičkám ve svých oborech.

Microsoft Azure Callas ETSI 

Chcete vědět více?

Kontaktujte manažera služby Sofa.

Volejte
+420 606 096 086

Pište na e-mail
sofa@602.cz

Nebo využijte
kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.




osobních údajů