+420 222 011 602

Sofa

Sofa je služba, která vám zajistí rychlou digitalizaci firmy nebo organizace. Se Sofa se obejdete bez papírových dokumentů a přitom máte okamžitý přehled o všem, co potřebujete vědět. Veškeré procesy a dokumenty budete mít kdykoli a odkudkoli na dosah ze svého mobilu, tabletu nebo počítače.

6 hlavních přínosů Sofa

1

Sledování stavu procesů

Každý nastavený proces ve firmě je možné sledovat a kontrolovat kdykoliv a odkudkoliv. Nic nezůstane nevyřešeno! Procesy jsou definovány pomocí grafického rozhraní, kde je možné měnit podmínky, klíčové body i cestu procesu.

2

Konec papírových účtenek

Už nebudete muset schovávat účtenky za drobné výdaje. Prostě je jednoduše vyfotíte telefonem a pošlete do systému. Papírové účtenky od benzinky, za veřejnou dopravu nebo třeba za občerstvení už nemusíte nikam nosit.

3

Schvalování a podepisování

Součástí aplikace je interní certifikační autorita, díky které můžete svým zaměstnancům vydávat certifikáty pro schvalování procesů a podepisování dokumentů. Máte tak vždy jasný přehled o všem, kdo, co a kdy podepsal a schválil. Včetně přístupu k podepsaným dokumentům odkudkoli.

4

Rychlé nastavení pravidel služby

Zavedení služby trvá několik minut. A navíc to za vás uděláme my. Potřebujeme jen seznam uživatelů a organizační strukturu a to je vše. Do 24 hodin pak službu můžete začít využívat. Pro její spuštění není nutná žádná analýza ani složité mapování procesů

5

Datové zprávy jako na dlani

Služba kontroluje došlé datové zprávy od úřadů a umožňuje jejich jednoduché zpracování včetně postoupení a odpovědi. Všechny přijaté a odeslané datové zprávy služba bezpečně ukládá.

6

Jednoduché vytváření dotazníků a anket

Pohodlné vytváření formulářů pro sběr dat (anket, dotazníků) v prostředí aplikace s okamžitým vyhodnocením, exportem dat a jednoduchou obsluhou.

Ovládejte důležité procesy online

Řídit firmu nebo instituci zabere dost času. Abyste ho měli dostatek na ty opravdu důležité věci, máme pro vás zajímavou nabídku. Nezbytné agendy připravené k okamžitému nasazení, které se řeší opravdu všude.

crossroad-proccess-01.svg

Schvalování faktur a drobných výdajů

Ofoťte účtenku nebo fakturu, doplňte základní údaje (košilku) a pošlete ji nadřízenému ke schválení nebo rovnou do účtárny podle interních firemních pravidel.

crossroad-proccess-05.svg

Schvalování žádostí o dovolenou

Žádost o dovolenou se všemi náležitostmi podle zákoníku práce, kterou můžete podat i schválit kdykoliv a odkudkoliv. Třeba u doktora, nebo na lanovce.

crossroad-proccess-02.svg

Požadavky na nákup

Schvalujte nákupy a služby v rámci firmy. Uživatel podá nákupní požadavek a ten je po schválení nadřízeným odeslán k realizaci tomu kdo to řeší.

crossroad-proccess-04.svg

Schvalování a vykazování pracovních cest

Vyplňte informace o služební cestě, vyberte dopravní prostředek, účel cesty a odešlete ke schválení nadřízenému. Po schválení Vám aplikace automaticky spočítá vyúčtování cesty a diety.

crossroad-proccess-06.svg

Schvalování smluv a dokumentů

Schvalujte smlouvy a dokumenty kdykoliv a odkudkoliv. Vždy s přehledem, v jakém stavu se schvalovací proces nachází a autorizací elektronickými podpisy.

crossroad proccess-07.svg

Požadavky k vyřízení

Zadejte popis, určete prioritu a zašlete jakýkoliv úkol k vyřízení libovolnému uživateli. Pak už jen sledujte stav jeho vyřízení z vašeho oblíbeného zařízení.

crossroad proccess-08.svg

Schvalování objednávek

Schvalujte objednávky odkudkoliv dle předem nastavených pravidel. S archivací uložených příloh a pohodlným vyhledáváním dodavatelů v rejstříku ARES.

crossroad proccess-09.svg

Evidence a schvalování smluv

Evidujte a schvalujte veškeré smlouvy v Sofa. S přehledem, jednoduchým vyhledáváním, hlídáním jejich platnosti a možností přidávání dodatků kdykoliv v budoucnu.

crossroad-proccess-03.svg

Požadavky na servis

I když všechno běží jak na drátku, tak se ve firmě občas něco rozbije… Vyřizujte servisní požadavky s pokročilými funkcemi. Popište závadu, vložte přílohu nebo fotografii, vyberte zodpovědnou osobu a odešlete k řešení.

crossroad-proccess-bulb.svg

A když vás napadne jakýkoliv jiný proces, rychle a jednoduše jej ve třech krocích navrhnete.

Zadáte data, určíte role, navrhnete schvalovací cestu a váš proces je na světě!

Vyberte si velikost své Sofa

Prohlédněte si orientační cenové varianty podle náročnosti implementace a provozu a neváhejte nás kontaktovat nebo si vyzkoušejte Sofa zdarma, nic neriskujete.

START

START

Do 20 uživatelů
Uložiště do 10 GB celkem

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
Počet datových schránek 2
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA
PLUS

PLUS

Do 50 uživatelů
Uložiště do 50 GB ročně

Procesy / Doklady / Dokumenty

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
Počet datových schránek 5
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA
EXTRA

EXTRA

Neomezený počet uživatelů
Neomezené uložiště

Procesy / Doklady / Dokumenty / Datové zprávy

Počet záznamů Podle velikosti uložiště
Počet datových schránek Neomezený
Aktivace ZDARMA
Nastavení procesů ZDARMA
FREE

FREE verze pro 3 uživatele ZDARMA

Chcete si aplikaci Sofa rychle a bezplatně vyzkoušet?
Zaregistrujte se a získejte přístup pro 3 uživatele zdarma.

Reference

Méně papírování a více efektivity. Podívejte se, jak jinde dokázali využít digitalizaci ve svůj prospěch.

logo MPVP.jpg

MPVP

Procesy ze základního balíčku Sofa upravené na míru klienta. Pravidelný výběr několika firemních datových schránek s možností vložení zpráv do procesů.

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

dobra_rodina_logo_240x100.jpg

Dobrá rodina

Sběr cestovních příkazů a jejich vyúčtování od terénních pracovníků a řešení pro schvalování faktur a dovolenek s důrazem na uživatelskou přívětivost.

Více referencí

Certifikace

Služba Sofa je bezpečná a spolehlivá. Máme potřebné mezinárodní certifikace a partnery, kteří patří ke špičkám ve svých oborech.

Microsoft Azure Callas ETSI 

Chcete vědět více?

Kontaktujte nás

Volejte
+420 606 096 086

Pište na e-mail
sofa@602.cz

Nebo využijte
kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.




osobních údajů