Sofa - chytrý systém pro všechny kanceláře

Digitalizace dokumentů, workflow, podpisů a archivu - nová Sofa je ultimátní řešení pro každou moderní kancelář. Protože v dnešní době papír v kancelářích už postrádá smysl.

Kde se Sofa vyplatí?

Tam, kde klasická papírová administrativa trvá nekonečně dlouho a plní archiv zbytečným papírem. Ať už máte nastavené procesy jakkoliv, díky svému agilnímu prostředí se Sofa přizpůsobí potřebám firem i úřadů a pomůže zefektivnit a zrychlit řízení a chod každé organizace.

Schvalování faktur a drobných výdajů

Vše na jednom místě

Administrativa nebyla nikdy jednodušší. Ať už jde o schvalování smluv, evidenci a schvalování faktur, HR procesy či třeba archivaci již zpracovaných dokumentů. Díky Sofa lze vše vyřídit v jednom systému.

Požadavky na nákup

Rychlost, efektivita

Konec shánění té správné verze dokumentu. Konec pátrání, kdo co musí ještě schválit, kdo opřipomínkovat. Konec vracení se večer do kanceláře kvůli jednomu podpisu. Přesně nastavené workflow a možnost vzdáleného podepisování ušetří mnoho času a úsilí.

Požadavky na servis

GDPR, eIDAS ready

Samozřejmostí je soulad s legislativou. A to jak tou českou, tak i evropskou, pro firmy i pro úřady. Našim klientům dodáváme řešení, která na 100 % splňují veškeré právní předpisy.

Pro koho je Sofa ideální?

Pro firmy i úřady. Sofa najde své uplatnění všude tam, kde se řeší jakákoliv administrativa. Tedy všude. Ať už jde o jednoduché agendy jako jsou dovolenky až po komplexní procesy jako je například připomínkování a schvalování směrnic či smluv.

Schvalování faktur a drobných výdajů

Firmy

výkonný ředitel
finanční ředitel
provozní ředitel
IT ředitel
manažer řízení kvality
účetní
HR týmy

Požadavky na nákup

Úřady

tajemníci
vedoucí odborů
odborní referenti
referenti
terénní zaměstnanci
IT specialisté
personální oddělení

Nejpoužívanější agendy

Mnoho interních agend ve firmách i na úřadech je stejných. Zaměstnavatelé i zaměstnanci je řeší pořád stejně a často. Výhodnější je tedy tyto agendy maximálně automatizovat. Pro specifické případy můžete stávajcí agendy v Sofa návrhářích upravit nebo navrhnout zcela nové tak, jak chcete.

Schvalování faktur a drobných výdajů

Schvalování

faktur a drobných výdajů
smluv a dokumentů
objednávek
žádostí o dovolenou
služební cesty

Požadavky na nákup

Požadavky

na nákup
na servis
na školení
k vyřízení
k podpisu

Požadavky na servis

Evidence

smluv
příchozí pošty
sledovaných e-mailových účtů
datových zpráv
uzavřených agend

Reference

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

dobra_rodina_logo_240x100.jpg

Dobrá rodina

Sběr cestovních příkazů a jejich vyúčtování od terénních pracovníků a řešení pro schvalování faktur a dovolenek s důrazem na uživatelskou přívětivost.

Více případových studií a referencí

Architektura řešení.

Sofa je moderní platforma pro chytrou automatizaci častých administrativních činností s uživatelsky přívětivými nástroji na vytváření jak běžných kancelářských agend, tak specifických agend ušitých na míru.

Schvalování faktur a drobných výdajů

Systém

Sofa je systém pro digitalizaci administrativy firem a úřadů. Funguje v prostředí Microsoft Azure, podporuje synchronizaci s Active Directory a správu účtů a certifikátů

Požadavky na nákup

Nástroje

Sami navrhujte agendy a workflow pomocí jednoduchého návrháře. Pokud s tím nechcete ztrácet čas, uděláme to za vás. 

Požadavky na servis

Agendy

Upravit hotové nebo navrhovat nové agendy můžete i bez znalosti programování. Jejich spuštění je snadné. Navíc vše funguje jak na klasickém počítači, tak i na mobilních zařízeních

Uživatelské prostředí Sofa

Editovat nebo navrhovat vlastní formuláře i procesní workflow v Sofa se naučíte velmi rychle. Stačí jen vzít připravené komponenty a stavět z nich jako ze stavebnice, bez znalosti programování. Na závěr pak kontrolním testem ověříte funkčnost navrhovaného formuláře nebo agendy.

Zařízení

Zařízení

Zařízení

Zařízení

Zařízení

Zařízení

  • Agendy pro řízení kompletní administrativy firmy či úřadu
  • Formuláře pro všechny druhy agend
  • Modul FormApps - navrhování formulářů
  • Modul WorkFlows - navrhování workflow
  • Podpůrný modul PDFing - konverze, autorizace a vytěžování PDF
  • Podpůrný modul eIDAS / podepisování a pečetění přes ServerSigning

Zařízení

Agendy pro řízení kompletní administrativy firmy či úřadu

Zařízení

Formuláře pro všechny druhy agend

Zařízení

Modul FormApps - navrhování formulářů

Zařízení

Modul WorkFlows - navrhování workflow

Zařízení

Podpůrný modul PDFing - konverze, autorizace a vytěžování PDF

Zařízení

Podpůrný modul eIDAS / podepisování a pečetění přes ServerSigning

Chcete vědět více? Kontaktujte nás

a mezitím se rozlučte s papírem

Využijte kontaktní formulář

Volejte
+420 222 133 222