smart office automation

Online aplikace pro rychlou digitalizaci firem i úřadů

Řízení dokumentů, datových zpráv i procesů v digitálních agendách s elektronickým podpisem, a chytrou archivací přímo v Microsoft 365. Méně úřadování. Jednoduše. Digitálně.

Workflow a digitální
agendy

Zjednodušte si schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy.
Více o digitalizaci agend

Elektronický
podpis

Podepisujte s klienty smlouvy a dokumenty ihned. Přímo z Microsoft 365 a s využitím BankID.
Více o podepisování

Chytrý
digitální archiv

Přehledný elektronický archiv s aktivní péčí o dokumenty podle práva. Ověřitelné i po 30 let napříč EU.
Více o archivaci

Rozšíření
Microsoft 365

Ovládejte agendy přímo z prostředí Teams. Podepisujte dokumenty v aplikacích Microsoft 365.
Více o rozšíření Microsoft 365

je v dobré společnosti.
Přidejte se také.

Proč si vybrat cloudovou aplikaci Sofa?

Řídím firmu nebo obchodní tým

Jako majitel firmy potřebuji využít každou minutu a mít možnost rychle elektronicky podepisovat smlouvy se zákazníky a dodavateli. Zároveň chci mít přehled co jsem podepsal.

Výrazně šetřím náklady ale hlavně čas.
„Aplikace Sofa zásadně snižuje výdaje na cestování, materiál nebo poštovné.”

Mám na starosti HR

Zpracováváme tisíce citlivých dokumentů ročně. Pracovní smlouvy, dodatky, mzdové výměry ale i GDPR, BOZP, organizační směrnice, které je třeba podepsat a bezpečně archivovat.

Citlivé dokumenty archivujeme digitálně.
„Se Sofa podepisujeme elektronicky odkudkoliv a nikdy nic na stole nezapomeneme.”

Starám se o ITbezpečnost

Jako firemní standard používáme Microsoft 365, klademe důraz především na bezpečnost a soulad s předpisyPostupně naše procesy digitalizujeme, což přínáší významné úspory.

Sofa je integrovaná s Microsoft 365.
„Aplikace využívá jednotné zabezpečené přihlášení a archivuje podle standardů eIDAS.”

Chcete vědět o aplikaci Sofa více?

Podívejte se například na nejčastější otázky našich klientů nebo na záznam jedoho z našich vybraných webinářů.

Webínáře Software602

Tarify a ceník

Komplexní řešení. Jedna cena.

Sofa je jedinečné řešení pro rychlou digitalizaci kanceláří bez investice. 

Elektronický podpis

Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování. Více informací

Chytrý digitální archiv

Dokument, který jste schválili, můžete archivovat a kdykoliv se k němu vrátit díky chytrému vyhledávání. Více informací

Workflow a digitální agendy

Jednoduché schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy. Více informací

Rozšíření Microsoft 365

Microsoft 365, Integromat, Rossum, API. Sofa je připravena na jakýkoliv váš systém. Více informací

Pro více informací nám neváhejte napsat
nebo zavolat na 222 133 222

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů