Zařiďte si chytrou kancelář v cloudu
Řízení dokumentů, datových zpráv i procesů už nemůže být jednodužší. S digitálními podpisy, intuitivním workflow a archivem v cloudu můžete být v kanceláři i na home office.

Evidujte a archivujte jednoduše
Podepisujte odkudkoliv a kdykoliv
Schvalujte dokumenty a žádosti

Evidujte, vyhledávejte a archivujte na jednom místě
Sofa eviduje a spravuje libovolné dokumenty a disponuje chytrým vyhledáváním. Samozřejmostí je dlouhodobý archiv, v kterém jsou dokumenty kdykoliv dohledatelné a ověřitelné. Neztrácí tak svou právní sílu. Dokumenty, smlouvy, účetní doklady, datové zprávy nebo cokoliv dalšího budete mít uchované po desítky let s garancí autenticity a integrity. Vše podle českých i evropských zákonů.
Podepisujte, ověřujte a uchovávejte z práce i z domova
Podepisujte přímo v internetovém prohlížeči na libovolném zařízení jednoduše bez USB tokenů. Sofa pracuje s progresivní metodou tzv. vzdáleného podepisování, vše může být zabezpečeno dvoufaktorovým ověření přes aplikaci 602®Key. Díky centrální administraci bude správa certifikátů pro Vás hračkou. Podepsané dokumenty uchovávejte v souladu s nařízením eIDAS po libovolně dlouhou dobu, vždy ověřitelné a platné.


Všechny procesy mějte vždy pod kontrolou
Schvalování smluv, nabídek, směrnic, projektového záměru nebo čehokoliv jiného? Nákupky, dovolenky, žádanky a jiné "papírování"? Pro Sofa žádný problém. Stačí si jen vydefinovat, jak má proces vypadat. V okamžiku pak uvidíte, u koho dokument leží, v jakém je stavu. Díky notifikacím hned víte, že je schváleno nebo zamítnuto a celý proces je archivovaný. Žádný termín už nepropásnete!
Ceník
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Cena základní služby Sofa
Evidence dokumentů, předpřipravené agendy, evidence a oběh datových zpráv, elektronický podpis, důvěryhodný archiv
- Minimální počet uživatelů je pět.
- Aplikace zahrnuje archivaci 50 dokumentů měsíčně.
- Každý uživatelský účet zahrnuje zaručený elektronický podpis.
- Dostupnost služby (SLA) 99% v režimu 24/7.
200 Kč
Za 1 uživatele
Rozšíření
Přidejte si jen funkce, které využijete.
+ Větší archiv
Archivujete více než 50 dokumentů měsíčně?
- 300 Kč za 100 dokumentů měsíčně
- 500 Kč za 200 dokumentů měsíčně
- 1 000 Kč za 500 dokumentů měsíčně
+ Kvalifikovaný podpis
Pro zaměstnance pověřené podpisem dokumentů vůči státním institucím
- 30 Kč měsíčně za 1 kvalifikovaný certifikát spravovaný v HSM
- 1 600 Kč/hod. za služby externí registrační autority
+ Agendové workflow
Grafické návrháře pro úpravu a vývoj agend na míru
- 1 000 Kč měsíčně za grafické návrháře s šablonami dotazníků, formulářů a workflow
+ Integrační API
Řešení s vývojem na míru, s analýzou a projektovou dodávkou
- Kontaktujte naše specialisty
Certifikace
ISO
602 je držitelem certifikací ISO 9001:2015 (systém managementu kvality), ISO/IEC 20000-1 (norma řízení kvality služeb v oblasti informačních technologií) a ISO:/IEC 27001:2013 (norma zaměřená na řízení bezpečnosti informací).
Trusted list EU
Jsme kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru zapsaným na evropském trusted listu.
Zaregistrované kvalifikované služby:
QVal for QESig Kvalifikované služby ověřování kvalifikovaných podpisových certifikátů
QVal for QESeal Kvalifikované služby ověřování kvalifikovaných pečetících certifikátů
QPres for QESig Kvalifikované služby uchovávání kvalifikovaných podpisových certifikátů
QPres for QESeal Kvalifikované služby uchovávání kvalifikovaných pečetících certifikátů
Rozhodnutí Ministerstva vnitra ČR
602 je držitelem statusu kvalifikovaného poskytovatele služeb vytvářejících důvěru. Může tak poskytovat služby vytváření kvalifikovaných podpisů a pečetí na dálku.
Prohlášení o shodě
Služby ověřování kvalifikovaného elektronického podpisu/pečeti a uchovávání kvalifikovaného elektronického podpisu/pečeti byly ověřeny na shodu pověřeným posuzovatelem shody.