Pianino jako metafora dokonale sladěné a dokonale sehrané organizace je základním motivem komunikační kampaně Software602, která právě odstartovala. Kampaň, kterou připravila reklamní agentura...
24.04.2012 / Novinky
Pianino jako metafora dokonale sladěné a dokonale sehrané organizace je základním motivem komunikační kampaně Software602, která právě odstartovala. Kampaň, kterou připravila reklamní agentura Saatchi&Saatchi, zahrnuje různé komunikační kanály (inzerce v tisku, internetové bannery, interaktivní billboardy). Její hlavní fáze potrvá přibližně dva měsíce.
Zmíněnou metaforou pianina vyjádřili kreativci stav organizace, kde procesy perfektně fungují, nic se nikdy nezadrhne, a činnosti všech útvarů jsou perfektně koordinovány. Tedy stav, k jakému je možné spět postupným dolaďováním procesů, jsou-li základní informační systémy doplněny oběhem inteligentních formulářů.
Na základní vizuál kampaně navazují čtyři další motivy pokrývající životní cyklus práce s dokumentem v organizaci, což je zdůrazněno společným motivem uživatelského menu (vyplnit, schválit, postoupit, zamítnout, archivovat). Těmto motivům odpovídají i čtyři cíleně zaměřené typy odborných seminářů:
Stránky kampaně, informace a přihlášky na semináře jsou dostupné zde.
a medzitým sa rozlúčte s papierom