Workflow, procesy, agendy

Flexibilní workflow pro vaše interní procesy a agendy. Řešení připravené na míru vaší organizaci včetně napojení na vaše stávající systémy. Zjednodušte práci sobě a svým uživatelům, mějte své procesy vždy pod kontrolou a dostupné odkudkoliv!

+420 222 133 110 Kontaktujte nás

Workflow a schvalování

Daří se Vám zvládat vše ve správný čas a být vždy ve správnou chvíli na správném místě? Děláte rozhodnutí, co vás posouvají vpřed? Získáváte dostatečně kvalitní informace? Mějte už navždy přehled nad interními procesy i mimo vaší kancelář s využitím mobilních zařízení.

  • Procesy dle vaší organizační struktury
  • Nástroje pro úpravu a nastavení workflow
  • Designer pro návrh celého vlatního procesu
  • Schvalování jedním klikem odkudkoliv
  • Zobrazit další funkce
  • Zastupitelnost uživatelů
  • Auditní stopa
  • Avíza uživatelům
  • Evidence a snadné vyhledávání

Případové studie

Workflow_01

procesy agendy

Procesy a agendy úřadu

Pro úřady jen to nejlepší. Náročnou práci úředníků jsme pomohli zjednodušit pomocí desítek zpracovaných interních agend od HR procesů až po Materiály rady a zastupitelstva s možností integrace na stávající interní systémy a spisové služby. Poraďte se s námi jak to zařídit i u Vás.

  • Cestovní příkazy
  • Materiály rady a zastupitelstva
  • HR procesy (nepřítomnost, školení, nástup zaměstnance)
  • Evidence veřejných zakázek
  • Zobrazit další funkce
  • Schvalování a evidence smluv
  • Schvalování faktur
  • Nástup zaměstnance a přidělování práv do IS
  • Nákupní požadavky
  • Rozpočtové změny
  • Rezervace zdrojů
  • Interní sdělení a směrnice
  • Integrace na elektronické spisové služby, ekonomické, personalistické systémy  a AIS.

Případové studie

Firemní procesy

Každá firma je unikátní. Všechny úspěšné ale musí zvládnout náročné procesy růstu zaměstnanců, udržet náklady na uzdě a chytře plánovat do rozvoje. Od našich zákazníků jsme se učili z jejich dat a praxe.  Pak jsme s nimi vyladili desítky firemních procesů od HR  až po řízení ekonomických procesů včetně integrace na jejich interní systémy. Krok za krokem.

  • Schvalování faktur
  • Schvalování objednávek
  • Evidence a schvalování smluv
  • HR procesy
  • Zobrazit další funkce
  • Cestovní příkazy
  • Nákupní požadavky
  • Interní směrnice
  • Materiály a jednání vedení organizace
  • Evidence majetku
  • Integrace do interních systémů a ERP

Případové studie

procesy

Kontaktujte našeho specialistu

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.