Reference

U všech projektů je pro nás důležité pochopení klientových záměrů. Důkladně analyzujeme problémy, potřeby a cíle, a pak navrhneme konkrétní řešení. Naše případové studie proto vždy obsahují popis celého projektu od začátku do konce, včetně hlavních přínosů. Přečtěte si je.

Případové studie

Zobrazit:

rsts-logo.png

Raiffeisen Stavební Spořitelna

Převést několik desítek milionů dokumentů potřebovala během krátkého období čtyř měsíců Raiffeisen Stavební Spořitelna. Kvalitní provedení řešení od společnosti Software602 klienta přesvědčilo natolik, že si následně objednal komplexní systém pro správu podnikového obsahu ECM a uzavřel smlouvu o dlouhodobé spolupráci.

terea_logo-1.jpg

TEREA Cheb

Zaevidování přijaté faktury je teď u společnosti TEREA Cheb rychlejší, spolehlivější a administrativním pracovníkům toto řešení přináší trvalou přidanou hodnotu v podobě kontextově dostupných PDF dokladů ze všech ostatních firemních systémů.

apm.png

APM Automotive

Největším přínosem pro APM Automotive je zejména obrovská úspora času. Cyklus zpracování faktur z nejvzdálenější pobočky dříve trval i týden. Dnes je jedno, z jaké lokality se klientovi faktura zasílá, systém ji umí zpracovat během jediného dne.

Reference

Zobrazit:

generic-logo-01.jpg

Czech POINT

Naše formulářové rozhraní spojuje různé rejstříky a registry české veřejné správy a téměř 7000 pracovišť na městských a místních úřadech, poštách, velvyslanectvích, pobočkách Hospodářské komory ČR a notářstvích.

dobra_rodina_logo_240x100.jpg

Dobrá rodina

Sběr cestovních příkazů a jejich vyúčtování od terénních pracovníků a řešení pro schvalování faktur a dovolenek s důrazem na uživatelskou přívětivost.

logo_cuzzs.jpg

Český úřad pro zkoušení zbraní

Řešení Elektronické spisové služby.

GEOMAP

Geodetická kancelář GEOMAP s.r.o. / Václav Skvrna

Signer je bezvadný nástroj pro práci s elektronickými dokumenty a časovými razítky. Navíc se službami, které se mi jako majiteli firmy hodí i pro mou práci geodeta.

jm_advokatni_k.png

Advokátní kancelář v Chotěboři / Mgr. Jitka Michálková

Od právníka, který je skutečným profesionálem, se očekává, že ohlídá i případná rizika. K nim patří i náležitosti elektronických dokumentů, včetně připojeného elektronického podpisu a časového razítka dle platné legislativy. Protože nechci studovat technické detaily a chci mít vše pod kontrolou, používám Signer.

Signer

Bureau Veritas

BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r. o. / David Šíma

Skvělá aplikace, díky které podepisujeme tabulky v MS Excelu i s časovým razítkem. Rozhodující prvek důvěry v procesu,kdy autorizujeme zdroj hodnot, způsob výpočtů i pravdivost výsledků.

SUJB.jpg

Státní úřad pro jadernou bezpečnost

Zajištění dodávky kvalifikovaných služeb vytvářejících důvěru. Služby zajištující ověření platnosti certifikátů a elektronických podpisů, pečetí a razítek od všech poskytovatelů uvedených na evropském trust listu (EU TL).

cofidis-logo.png

COFIDIS

Poskytování spotřebních úvěrů na dálku klade důraz na elektronizaci procesů. Elektronické podepisování klientské dokumentace, spojování smluv pro žadatele, případně spolužadatele, dlouhodobá archivace smluvních dokumentů dle platné legislativy ČR i EU, to vše jsou atributy s výraznou přidanou hodnotou

1.aroma_hk.jpg

1. Aromaterapeutická KH

Rychle rostoucí společnost, vyrábějící fyziologickou kosmetiku za využití certifikovaných přírodních surovin, potřebuje systém, který roste spolu s ní. Přehledná evidence přijatých dokumentů, kontrola nad finančními dokumenty, či procesy s návazností na ERP, to jsou atributy, které pomáhají růst.

essox-logo-novy-claim-2-radky.jpg

ESSOX

Systém DMS pro komplexní správu dokumentů - včetně úvěrových smluv podepsaných klienty prostřednictvím SMS kódů – umožnil společnosti optimalizaci procesu akvizice klienta. Ve vysoce konkurenčním prostředí finančního sektoru je zavedení komplexního systému tohoto typu jednou ze zásadních konkurenčních výhod.

logo_bohnice.png

Psychiatrická nemocnice Bohnice

Elektronický systém spisové služby pro všechna oddělení i kliniky zajišťuje jednotnou evidenci a distribuci zásilek a dokumentů, jejich oběh a vyřízení včetně archivace a následné skartace.

logo_sukl_240x100.jpg

Státní ústav pro kontrolu léčiv

Systém pro předepisování a výdej léčivých přípravků s omezením s využitím interaktivního formuláře.

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

logo_cssz_240x100.jpg

Česká správa sociálního zabezpečení

126 formulářových agend jako ucelená nabídka elektronizovaných služeb ústřední státní instituce v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Pro využití veškerých výhod je potřeba jen připojení k internetu a datová schránka, kterou lze zdarma zřídit na jakékoli pobočce Czech POINTU. Poté již žádná cesta na úřad není třeba.

logo.jpg

Generální ředitelství cel

Řešení digitalizace vnitřních procesů GŘC a řešení elektronických inteligentních formulářů.

logo_eru_240x100.jpg

Energetický regulační úřad

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci e-podání a sběru dat.

logo_ctu_240x100.jpg

Český telekomunikační úřad

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci e-podání a sběru dat.

logo_cuzk_240x100.jpg

Český úřad zeměměřický a katastrální

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci správních řízení.

logo_white_red.jpg

Technologická agentura ČR

Řešení Elektronické spisové služby.

logo_poslanecka_snemovna_l.jpg

Kancelář Poslanecké sněmovny

Řešení konverze dokumentů.

logo_ministerstvodopravy_240x100.jpg

Ministerstvo dopravy

Zajištění práce s dokumenty formátu PDF.

logo_mpo_240x100.jpg

Ministerstvo průmyslu a obchodu

Řešení elektronických inteligentních formulářů a konverze dokumentů.

fcc-logo-horizontal-rgb_vetsi.png

FCC Česká republika

Firmy stále ve větším měřítku vyžadují elektronickou fakturaci. Zavedení optimalizace procesu fakturace včetně ověření, prokázání doručení faktury a její akceptace je mandatorním požadavkem nejen jednoho z největších poskytovatelů služeb odpadového hospodářství v Evropě.

Potřebujete více informací?

Využijte kontaktní formulář

Volejte
+420 222 133 222