Reference

U všech projektů je pro nás důležité pochopení klientových záměrů. Důkladně analyzujeme problémy, potřeby a cíle, a pak navrhneme konkrétní řešení. Naše případové studie proto vždy obsahují popis celého projektu od začátku do konce, včetně hlavních přínosů. Přečtěte si je.

Případové studie

Zobrazit:

rsts-logo.png

Raiffeisen Stavební Spořitelna

Převést několik desítek milionů dokumentů potřebovala během krátkého období čtyř měsíců Raiffeisen Stavební Spořitelna. Kvalitní provedení řešení od společnosti Software602 klienta přesvědčilo natolik, že si následně objednal komplexní systém pro správu podnikového obsahu ECM a uzavřel smlouvu o dlouhodobé spolupráci.

Střed_kraj_kotlíci_malý

Středočeský kraj

Žádat o kotlíkové dotace byla ještě před nedávnou dobou noční můra občanů. Stát před budovou úřadu od ranních hodin v jakémkoli počasí se zdálo jako nezbytnost, pokud někdo chtěl získat finanční příspěvek na výměnu starého kotle za nový. Že to jde i jinak, bez zbytečných komplikací a z pohodlí domova, se přesvědčili občané Středočeského kraje.

terea_logo-1.jpg

TEREA Cheb

Zaevidování přijaté faktury je teď u společnosti TEREA Cheb rychlejší, spolehlivější a administrativním pracovníkům toto řešení přináší trvalou přidanou hodnotu v podobě kontextově dostupných PDF dokladů ze všech ostatních firemních systémů.

apm.png

APM Automotive

Největším přínosem pro APM Automotive je zejména obrovská úspora času. Cyklus zpracování faktur z nejvzdálenější pobočky dříve trval i týden. Dnes je jedno, z jaké lokality se klientovi faktura zasílá, systém ji umí zpracovat během jediného dne.

Znak_P3

Městská část Praha 3

Jak může vypadat opravdový zájem úřadu o mínění a postoje občanů na dění v městské části, ukazuje dobrý příklad Prahy 3. Tam díky pestré škále dotazníků a anket již několik let aktivně sbírají jejich názory. Moderní technologie ale slouží i k jiným věcem, třeba vyúčtování dotací.

Znak_města_Karviná

Město Karviná

Magistrát města Karviná se v posledních letech výrazně mění k lepšímu díky probíhající digitalizaci. Ta přinesla zrychlení a zefektivnění procesů, méně papírování i jednodušší práci pro uživatele. Zavedení formulářových agend přispělo také ke snížení chybovosti, využití vyplňovaných dat v elektronické podobě a jejich lepší dostupnosti.

Znak_města_Broumov

Město Broumov

Moderní digitální město, které vychází vstříc svým občanům i pracovníkům úřadu bez nutnosti zbytečně vyplňovat papírové formuláře a stát u přepážek úřadu. Taková vize stála na začátku rozhodnutí o chystané digitalizaci v Broumově, která se rychle dokázala proměnit v příjemnou realitu.

Akademie Muzických Umění

Akademie múzických umění

AMU spolupracuje v rámci svých fakult s více než 700 pedagogy. Často s nimi uzavírá krátkodobé smlouvy, které průběžně obnovuje. Znamená to množství administrativy, v době ručně vyplňovaných tiskopisů poměrně komplikované. Digitalizace formulářů vše usnadnila.

bilina.jpg

Město Bílina

Rozhodnutí o modernizaci zdejšího městského úřadu přineslo městu úspory ve výši zhruba 1,5 milionu korun ročně. K financování projektu realizovaného Software602 chytře využili dotaci Integrovaného operačního programu Evropského fondu pro regionální rozvoj.

uniqa.jpg

Pojišťovna Uniqa

Usnadnit práci obchodním zástupcům bylo cílem firmy UNIQA. Obchodní zástupci nyní mohou podepisovat smlouvy o pojištění s klienty přímo v terénu a nemusejí se věnovat zbytečné administrativě. Na bezpapírové sjednávání smluv s biometrickým podpisem nejprve přešlo 150 nejvýkonnějších obchodních zástupců společnosti UNIQA, následně se jejich počet zdvojnásobil.

km_logo.jpg

Konica Minolta

Konec papírových faktur a přechod na e-fakturaci pod taktovkou společnosti Software602 přinesl snížení nákladů a dokonalý přehled o dokumentech.

frenstat.jpg

Frenštát pod Radhoštěm

Vedení města rozhodlo o modernizaci chodu úřadu a papírové formuláře nahradilo řešením od Software602. Město ležící v moravskoslezských Beskydech, kde žili a tvořili významní umělci, se tak snaží o to, aby se i dnes jednalo o příjemné místo k životu.

plzen.jpg

Město Plzeň

Jak usnadnit kontakt občanů s úřady a zefektivnit práci jejich zaměstnanců? Zastupitelé Plzně se rozhodli pro projekt digitalizace. Jeho cílem bylo omezit čekání u přepážek a dát lidem možnost podávat nejrůznější žádosti a formuláře elektronicky.

grc_celni-sprava.jpg

Generální ředitelství cel

Digitalizace procesů byla nezbytností pro zajištění efektivní činnosti Celní správy. Zabezpečení kompetencí v oblasti správy cel a některých daní je tak nyní mnohem rychlejší a výkonnější.

policka.jpg

Město Polička

Východočeská Polička je důkazem, že digitalizace nemusí být pouze výsadou velkoměst. Vedení města se rozhodlo pro digitalizaci vybraných agend tamějšího městského úřadu, která přinesla úspory a přitom zrychlila a zjednodušila vybrané procesy.

Reference

Zobrazit:

generic-logo-01.jpg

Czech POINT

Naše formulářové rozhraní spojuje různé rejstříky a registry české veřejné správy a téměř 7000 pracovišť na městských a místních úřadech, poštách, velvyslanectvích, pobočkách Hospodářské komory ČR a notářstvích.

Datové schránky FormApps eIDAS Konverze dokumentů Portály Elektronický podpis  Formuláře

dobra_rodina_logo_240x100.jpg

Dobrá rodina

Sběr cestovních příkazů a jejich vyúčtování od terénních pracovníků a řešení pro schvalování faktur a dovolenek s důrazem na uživatelskou přívětivost.

Personalistika  Sofa Schvalování Evidence

logo_cuzzs.jpg

Český úřad pro zkoušení zbraní

Řešení Elektronické spisové služby.

Spisová služba Datové schránky FormFlow Evidence Elektronický podpis 

GEOMAP

Geodetická kancelář GEOMAP s.r.o. / Václav Skvrna

Signer je bezvadný nástroj pro práci s elektronickými dokumenty a časovými razítky. Navíc se službami, které se mi jako majiteli firmy hodí i pro mou práci geodeta.

Datové schránky Signer Elektronický podpis 

jm_advokatni_k.png

Advokátní kancelář v Chotěboři / Mgr. Jitka Michálková

Od právníka, který je skutečným profesionálem, se očekává, že ohlídá i případná rizika. K nim patří i náležitosti elektronických dokumentů, včetně připojeného elektronického podpisu a časového razítka dle platné legislativy. Protože nechci studovat technické detaily a chci mít vše pod kontrolou, používám Signer.

Datové schránky Signer eIDAS Elektronický podpis 

Bureau Veritas

BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r. o. / David Šíma

Skvělá aplikace, díky které podepisujeme tabulky v MS Excelu i s časovým razítkem. Rozhodující prvek důvěry v procesu,kdy autorizujeme zdroj hodnot, způsob výpočtů i pravdivost výsledků.

Datové schránky Signer eIDAS Elektronický podpis 

SUJB.jpg

Státní úřad pro jadernou bezpečnost

Zajištění dodávky kvalifikovaných služeb vytvářejících důvěru. Služby zajištující ověření platnosti certifikátů a elektronických podpisů, pečetí a razítek od všech poskytovatelů uvedených na evropském trust listu (EU TL).

SecuSign eIDAS

cofidis-logo.png

COFIIDIS

Poskytování spotřebních úvěrů na dálku klade důraz na elektronizaci procesů. Elektronické podepisování klientské dokumentace, spojování smluv pro žadatele, případně spolužadatele, dlouhodobá archivace smluvních dokumentů dle platné legislativy ČR i EU, to vše jsou atributy s výraznou přidanou hodnotou

Správa dokumentů Elektronické podání Schvalování Řízení dokumentů Archivace

1.aroma_hk.jpg

1. Aromaterapeutická KH

Rychle rostoucí společnost, vyrábějící fyziologickou kosmetiku za využití certifikovaných přírodních surovin, potřebuje systém, který roste spolu s ní. Přehledná evidence přijatých dokumentů, kontrola nad finančními dokumenty, či procesy s návazností na ERP, to jsou atributy, které pomáhají růst.

Správa dokumentů Evidence Řízení dokumentů

essox-logo-novy-claim-2-radky.jpg

ESSOX

Systém DMS pro komplexní správu dokumentů - včetně úvěrových smluv podepsaných klienty prostřednictvím SMS kódů – umožnil společnosti optimalizaci procesu akvizice klienta. Ve vysoce konkurenčním prostředí finančního sektoru je zavedení komplexního systému tohoto typu jednou ze zásadních konkurenčních výhod.

Správa dokumentů Řízení dokumentů

logo_bohnice.png

Psychiatrická nemocnice Bohnice

Elektronický systém spisové služby pro všechna oddělení i kliniky zajišťuje jednotnou evidenci a distribuci zásilek a dokumentů, jejich oběh a vyřízení včetně archivace a následné skartace.

Správa dokumentů Spisová služba Signer Evidence Řízení dokumentů Elektronický podpis 

logo_sukl_240x100.jpg

Státní ústav pro kontrolu léčiv

Systém pro předepisování a výdej léčivých přípravků s omezením s využitím interaktivního formuláře.

FormFlow Formuláře

generic-logo-rohlik.jpg

Rohlík.cz

Elektronické schvalování nákupů a dovolenek. Tato rychle rostoucí firma má dokonalý přehled o nákupních požadavcích a dovolenkách při jednoduché obsluze.

Datové schránky Personalistika  Sofa Schvalování Evidence

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

Sofa

logo_cssz_240x100.jpg

Česká správa sociálního zabezpečení

126 formulářových agend jako ucelená nabídka elektronizovaných služeb ústřední státní instituce v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Pro využití veškerých výhod je potřeba jen připojení k internetu a datová schránka, kterou lze zdarma zřídit na jakékoli pobočce Czech POINTU. Poté již žádná cesta na úřad není třeba.

logo.jpg

Generální ředitelství cel

Řešení digitalizace vnitřních procesů GŘC a řešení elektronických inteligentních formulářů.

logo_eru_240x100.jpg

Energetický regulační úřad

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci e-podání a sběru dat.

logo_ctu_240x100.jpg

Český telekomunikační úřad

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci e-podání a sběru dat.

logo_cuzk_240x100.jpg

Český úřad zeměměřický a katastrální

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci správních řízení.

logo_white_red.jpg

Technologická agentura ČR

Řešení Elektronické spisové služby.

Spisová služba FormFlow

logo_poslanecka_snemovna_l.jpg

Kancelář Poslanecké sněmovny

Řešení konverze dokumentů.

Long-Term Docs eIDAS Konverze dokumentů

logo_ministerstvodopravy_240x100.jpg

Ministerstvo dopravy

Zajištění práce s dokumenty formátu PDF.

logo_mpo_240x100.jpg

Ministerstvo průmyslu a obchodu

Řešení elektronických inteligentních formulářů a konverze dokumentů.

fcc-logo-horizontal-rgb_vetsi.png

FCC Česká republika

Firmy stále ve větším měřítku vyžadují elektronickou fakturaci. Zavedení optimalizace procesu fakturace včetně ověření, prokázání doručení faktury a její akceptace je mandatorním požadavkem nejen jednoho z největších poskytovatelů služeb odpadového hospodářství v Evropě.

Správa dokumentů Řízení dokumentů

Potřebujete více informací?

Využijte kontaktní formulář

Volejte
+420 222 133 222