Klientům šetříme tisíce hodin času a miliony korun

Případové studie

Komplikace s tiskopisy vyřešila digitalizace

Komplikace s tiskopisy vyřešila digitalizace

Akademie múzických umění (AMU) spolupracuje v rámci svých fakult s více než 700 pedagogy. Často s nimi uzavírá krátkodobé smlouvy, které průběžně obnovuje. Digitalizace formulářů vše usnadnila.

Automatizace zrychlila zpracování dokumentů o 95 %

Automatizace zrychlila zpracování dokumentů o 95 %

Společnost APM Automotive s.r.o. se rozhodla začít hledat dodavatele moderního automatizovaného systému pro správu dokumentů. Už první rok používání přinesl společnosti výrazně vyšší efektivitu a časovou úsporu na straně zaměstnanců.

Díky digitalizaci ušetří 1,5 milionu ročně

Díky digitalizaci ušetří 1,5 milionu ročně

Severočeská Bílina je město s více než tisíciletou historií. Zdejší městský úřad se rozhodli zmodernizovat využitím digitalizační technologie. K financování projektu využili dotaci Integrovaného operačního programu Evropského fondu pro regionální rozvoj.

Elektronická podání a digitalizované interní procesy

Elektronická podání a digitalizované interní procesy

Moderní digitální město, které vychází vstříc svým občanům i pracovníkům úřadu bez nutnosti zbytečně vyplňovat papírové formuláře a stát u přepážek úřadu. Taková vize stála na začátku rozhodnutí o chystané digitalizaci v Broumově.

Digitalizace v podhůří moravskoslezských Beskyd

Digitalizace v podhůří moravskoslezských Beskyd

Vedení Frenštátu pod Radhoštěm rozhodlo o modernizaci chodu úřadu a papírové formuláře nahradilo moderním řešením. Město ležící v malebné kotlině moravskoslezských Beskyd s krásnou přírodou, kde žili a tvořili významní umělci, se tak snaží o to, aby se i dnes jednalo o příjemné místo k životu.

Formuláře ve službách bezpečnostního sboru

Formuláře ve službách bezpečnostního sboru

Digitalizace procesů byla nezbytností pro zajištění efektivní činnosti Generálního ředitelství cel. Hledali jsme efektivní řešení, jak pracovat s dokumenty, procesy a podpisy. Zabezpečení kompetencí v oblasti správy cel a některých daní je tak mnohem rychlejší a výkonnější.

Zrychlení a zefektivnění procesů v Karviné

Zrychlení a zefektivnění procesů v Karviné

Magistrát města Karviná se v posledních letech výrazně mění k lepšímu díky probíhající digitalizaci. Ta přinesla méně papírování i jednodušší práci pro uživatele. Zavedení formulářových agend přispělo také ke snížení chybovosti a využití vyplňovaných dat v elektronické podobě.

Konec tištěných faktur a přechod na e-fakturaci.

Konec tištěných faktur a přechod na e-fakturaci.

Konica Minolta v mnoha ohledech svým novátorským přístupem udává směr, v minulosti svým klientům rozesílala faktury „po staru“, v tištěné podobě. Takový postup byl vzhledem k množství zhruba 8000 dokladů měsíčně neekonomický.

Konečně bez front: Plzeňské úřady přijímají formuláře online

Konečně bez front: Plzeňské úřady přijímají formuláře online

Zastupitelé Plzně se rozhodli pro projekt digitalizace, jehož cílem bylo omezit čekání u přepážek a dát lidem možnost podávat elektronicky nejrůznější žádosti a formuláře. Toto řešení zároveň mělo přispět k efektivnější práci s daty na úřadech.

Digitalizace interních procesů přinesla efektivitu a úspory

Digitalizace interních procesů přinesla efektivitu a úspory

Východočeská Polička je důkazem, že digitalizace nemusí být pouze výsadou velkoměst. Vedení města se rozhodlo pro digitalizaci vybrané agendy tamějšího městského úřadu, pod jehož správu, vzhledem k jeho rozšířené působnosti, spadá dalších 19 menších obcí.

Moderní technologie a digitalizace ve službách občanů

Moderní technologie a digitalizace ve službách občanů

Jak může vypadat opravdový zájem úřadu o mínění a postoje občanů na dění v městské části, ukazuje dobrý příklad Prahy 3. Tam díky pestré škále dotazníků a anket již několik let aktivně sbírají jejich názory. Moderní technologie ale slouží i k jiným věcem, třeba vyúčtování dotací.

Migrace a archivace 48 milionů smluv za 4 měsíce

Migrace a archivace 48 milionů smluv za 4 měsíce

Raiffeisen Stavební Spořitelna a.s. (RSTS) potřebovala převést několik desítek milionů dokumentů, především smluv o stavebních úvěrech a spoření, do nového interního systému a následně do dlouhodobého archivu. A to do 4 měsíců.

Kotlíkové dotace bez front a z pohodlí domova

Kotlíkové dotace bez front a z pohodlí domova

Žádat o kotlíkové dotace byla ještě před nedávnou dobou noční můra občanů. Stát před budovou úřadu od ranních hodin v jakémkoli počasí se zdálo jako nezbytnost. Že to jde i jinak, bez zbytečných komplikací a z pohodlí domova, se přesvědčili občané Středočeského kraje.

Automatizace procesů výrazně ulehčila přehled a kontrolu nad dokumenty

Automatizace procesů výrazně ulehčila přehled a kontrolu nad dokumenty

Společnost TEREA Cheb spravuje ve svém interním systému na 80 tisíc dokumentů, z toho přibližně pět tisíc datových zpráv. Administrativním pracovníkům potřebovala umožnit elektronické schvalování dokladů, dlouhodobé důvěryhodné uchovávání PDF dokumentů.

Bezpapírové uzavírání smluv v terénu se zrychlilo ze dvou týdnů na minuty

Bezpapírové uzavírání smluv v terénu se zrychlilo ze dvou týdnů na minuty

Pojišťovna UNIQA u obchodních zástupců, přešla na bezpapírové sjednávání a potvrzování smluv přímo v terénu. Tyto dokumenty s biometrickým podpisem jsou ihned online odeslány do centrály UNIQA k dalšímu zpracování a archivaci.

ePortál s veřejným rozhraním a stovkou agend

ePortál s veřejným rozhraním a stovkou agend

Díky unikátnímu projektu ePortál České správy sociálního zabezpečení mohou všichni pojištěnci od roku 2015 využít na internetu 126 formulářových agend ČSSZ. Jedná se o ucelenou nabídku elektronizovaných služeb ústřední vládní instituce dostupnou nonstop.

Datové schránky

Datové schránky

Jedinečný způsob důvěryhodné komunikace a obrovský krok vpřed při digitalizaci úřadů - díky datovým schránkám lze vyřizovat bezpočet agend online, bez nutnosti chození na úřady nebo posílání dopisů.

Czech POINT

Czech POINT

S více než 7 000 kontaktními místy rozmístěnými na poštách a úřadech po celé České republice je Czech POINT největší přepážková síť v Česku. Občanům se tak výrazně zkrátila dojezdová vzdálenost na nejbližší úřad, když potřebují výpis, ověření, potvrzení apod.

Administrativu nahradilo 70 licencí pro elektronickou spisovou službu

Administrativu nahradilo 70 licencí pro elektronickou spisovou službu

Administrativu potřeboval vyřešit Dopravní podnik města Olomouce. Společnost se rozhodla přejít od tradičních šanonů a správy dokumentů u jednotlivých referentů a prostřednictvím excelových tabulek k centrálnímu elektronickému úložišti a spisové službě.

Podepisování odkudkoliv: Signer nám pomohl v době home office

Podepisování odkudkoliv: Signer nám pomohl v době home office

Takřka dva roky řešil Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy (VÚMOP) otázku nasazení nové spisové služby. V případě elektronického podepisování, hledal VÚMOP službu, která by umožnila větší flexibilitu zaměstnancům. Díky aplikaci Signer nyní mohou podepisovat všechny potřebné dokumenty.

Schvalování faktur zkrátili o 60 % s nulovou chybovostí

Schvalování faktur zkrátili o 60 % s nulovou chybovostí

Zkrátit příliš dlouhý schvalovací proces u faktur se rozhodla společnost Perfect Canteen, která se specializuje na firemní stravování. Zajišťuje jídelní servis pro řadu velkých firem a až příliš času jí zabírala administrativa. Problém vyřešila aplikace Sofa od Software602 pro schvalování a evidenci faktur.

Poradíme vám, jak s digitalizací začít.
Zdarma a bez závazků

  • Archivace a skartace
  • Elektronické podepisování
  • Formuláře s workflow
  • E-portály

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů