
Je tomu již více než půl roku, co vstoupila v účinnost nová česká i evropská pravidla pro daňové doklady. Existuje již dostatek zkušeností, stanoviska finančních úřadů i nástrojů připravených k rychlému nasazení. Pomůžeme vám zorientovat se v problematice, doplnit aktuální poznatky a udělat si jasno v tom, jaký by byl optimální postup pro vaši organizaci.
Přijďte na seminář, který je určen především manažerům odpovědným za IT, vedení účetnictví nebo procesy v organizacích všech sektorů trhu. Koná se 14. 11. v Praze, v sídle společnosti Software602.
Informace o konání
Datum a čas: 14. 11. 2013, 09:30 - 12:00
Místo: Software602, Hornokrčská 15, Praha 4
Cena: pro registrované účastníky zdarma
Lektor: obchodní manažer společnosti Software602 a.s.
HLAVNÍ BODY PROGRAMU:
Na praktických ukázkách budeme demonstrovat, jak:
- základní principy nové legislativy podle stanoviska Generálního finančního ředitelství;
- jak rozumět pojmům jako věrohodnost původu, porušenost obsahu, čitelnost, auditní stopa apod.;
- jaké konkrétní požadavky na papírové a elektronické faktury z toho vyplývají;
- možnosti vystavování a předávání elektronických faktur;
- možnosti archivace odeslaných elektronických faktur;
- a další témata týkající se e-fakturace...
Přihlášku na seminář, prosíme, vyplňte zde