sofa digitální workflow

Zbavte se papírování navždy

Převeďte procesy z papírových formulářů do digitálu bez trápení. Bez papírů budete levnější, rychlejší a šetrní k přírodě.
Co digitalizací získám?

Co digitalizací agend a workflow s aplikací Sofa získáte?

Agendy pro schvalování odkudkoliv a kdykoliv. Dokonalý přehled o požadavcích. Všechny agendy na jednom místě. Skončíte s papírováním a ztrátou času.
Nejčastější agendy

Zlevníte provoz
Náklady držíte na uzdě
Neplýtváte

Přehledy na klik
Stíháte termíny
0 % papírování

Zabezpečení před
zvědavými kolegy

Šablony formulářů
a návrháře agend

Kdy se vyplatí procesy digitalizovat?

Máte více poboček?

Firmy potřebuji mít perfektní přehled o dění
a rozhodovat se na základě přesných dat.

„S řešením Sofa šetřím významně náklady.”

Máte zaměstnance v terénu?

Schválit a vyřídit žádosti, cesťáky, smlouvy, faktury kdekoliv máte internet. Bez zdržení.

„S řešením Sofa nic neodkládám ale vyřeším ihned.”

Je vás 25 a více?

Musí to být jednoduché a zároveň zabezpečené. Zásadně šetřit čas a odbourávat neproduktivitu.

„S webovou aplikací Sofa si rozumí celá firma i Microsoft 365”

Komu již Sofa usnadňuje práci?

Nejčastěji digitalizovaná workflow

Většinu agend máme připravených k okamžitému použití. Pokud je potřeba úprava, můžete použít návrhář workflow sami nebo změny rádi připravíme za vás.

Provoz a účtárna

Schválení faktur
Nákupní požadavky
Evidence majetku
Převody majetku
Podpisová kniha
Dotazy GDPR

HR

Dovolená
Nemoc
Home office
Covid19 report
Přijetí nového zaměstnance
Roční hodnocení zaměstnanců

Obchod

Schvalování smluv
Interní podpis smluv 
Elektronický podpis smluv se zákazníky
Schválení faktur
Hodnocení zaměstnanců

Marketing

Dotazy z web formulářů
Evidence obchodních příležitostí

Přehledy

Dovolené
Home office
Nemoc
Covid19 čestná prohlášení při návratu z dovolené
Covid19 nová nákaza
Objednávky
Majetek

Nejčastější agendy

Faktura

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky textu

Cestovní příkaz

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky textu

Smlouva

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky

Home office

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky 

Nepřítomnost

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky 

Nákupní požadavek

řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky textu řádky textu řádky textuřádky textu řádky textu řádky textu řádky textu

SOFA 365 Bridge

Integrace s Microsoft 365

Sofa 365 Bridge integruje vaš prostředí Microsoft 365 s agendami a funkcemi aplikace Sofa. Dokumenty tak můžete odeslat rovnou z prostředí aplikací Microsoft 365 do podepisovací agendy SignPoint.

Funkce propojení 365 Bridge se službami Microsoft 365

Přihlašování
Bezpečné a jednotné ověřování uživatelů do Sofa prostřednictvím firemního účtu Microsoft

Dokumenty
Odesílání dokumentů do agend Sofa přímo z aplikací Office

Archivace
Archivace dokumentů z knihoven SharePoint, Teams a OneDrive

Synchronizace
Synchronizace dokumentových knihoven mezi Microsoft 365 a aplikací Sofa

MS Teams
Integrace aplikace Sofa do prostředí Microsoft Teams

PowerAutomate a API
Integrace Microsoft Power Automate se Sofa přes rozhraní Graph API

Sofa umí ještě víc než podepisovat

Aplikace Sofa je řešení pro bezpapírovou kancelář. Nabízí elektronizaci nejčastějších agend, elektronické podepisování a inteligentní archiv. Umožňuje postupný přechod do plně digitálního prostředí pro práci odkudkoliv.

Řešení pro elektronické podepisování smluv a dalších dokumentů SignPoint

Předpřipravené nejčastější firemní agendy

365 Brigde propojení aplikace Sofa s prostředím služeb Microsoft 365

Inteligentní archiv SmartSafe pro aktivní péči o dokumenty po celou dobu jejich životnosti

Možnosti vytváření vlastních formulářových agend integrovaným workflow designerem

Napojení na datové schránky pro komunikaci s úřady nebo dalšími subjekty

Chci vidět aplikaci Sofa ve 20 minutách.

Sofa stojí 200 Kč měsíčně za 1 uživatele po konfiguraci.

Pošlete nám svou představu o množství podepisujících. My vám dáme přesnou cenu. Zákazníci, partneři, dodavatelé s vámi podepisují zdarma.

K diskuzi

Vše schvalujeme do 60 minut. Nekompromisně a funguje to.
Jaroslav Tvrdík COO Perfect Canteen s.r.o.
Vyúčtování cestovních příkazů posíláme rovnou z auta.
Tomáš Závodil CFO Messenger Plus s.r.o.
HR agendy na klik nám dali moře času na lepší přípravu školení.
Lucie Přesná personální ředitelka Autofaster a.s.

Vyzkoušejte si to zdarma sami

Po odeslání formuláře Vám připravíme zkušební verzi. Za 15 minut přes videohovor vás seznámíme s ovládáním a pak už máte 30 dnů k otestování.

Nebo volejte Aleše
Sofa SignPoint specialistu