+420 222 011 602

Digitalizace procesů

Digitální agendy dokáží mnohem víc než listinné procesy. Jsou efektivní i spolehlivé a díky nim už ani nebudete muset nic posílat mailem. Nastavujte si vlastní procesy i workflow podle potřeb vaší firmy.

6 předností Digitalizace procesů

Rádi vám pomůžeme s nasazením digitálních agend. Na míru potřebám a organizační struktuře vaší firmy nebo úřadu.

  • Nástroj postupné optimalizace procesů
  • Formulář, který se přizpůsobuje uživateli
  • Rozhraní k jakémukoliv informačnímu systému
Digitalizace procesů
  • Centrální přehled o dokumentech
  • Konec opakovaného zadávání stejných údajů
  • Efektivnější práce, spokojenější zaměstnanci

Digitalizace procesů je modulární. Jednotlivé moduly se mohou doplňovat a jejich propojení je snadné.

Máte zájem o modul Digitalizace procesů?

Neváhejte nás kontaktovat.

Mám zájem

Případové studie

Znak_města_Karviná

Město Karviná

Magistrát města Karviná se v posledních letech výrazně mění k lepšímu díky probíhající digitalizaci. Ta přinesla zrychlení a zefektivnění procesů, méně papírování i jednodušší práci pro uživatele. Zavedení formulářových agend přispělo také ke snížení chybovosti, využití vyplňovaných dat v elektronické podobě a jejich lepší dostupnosti.

Znak_města_Broumov

Město Broumov

Moderní digitální město, které vychází vstříc svým občanům i pracovníkům úřadu bez nutnosti zbytečně vyplňovat papírové formuláře a stát u přepážek úřadu. Taková vize stála na začátku rozhodnutí o chystané digitalizaci v Broumově, která se rychle dokázala proměnit v příjemnou realitu.

Akademie Muzických Umění

Akademie múzických umění

AMU spolupracuje v rámci svých fakult s více než 700 pedagogy. Často s nimi uzavírá krátkodobé smlouvy, které průběžně obnovuje. Znamená to množství administrativy, v době ručně vyplňovaných tiskopisů poměrně komplikované. Digitalizace formulářů vše usnadnila.

Reference

Méně papírování a více efektivity. Podívejte se, jak jinde dokázali využít digitalizaci ve svůj prospěch.

generic-logo-01.jpg

Czech POINT

Naše formulářové rozhraní spojuje různé rejstříky a registry české veřejné správy a téměř 7000 pracovišť na městských a místních úřadech, poštách, velvyslanectvích, pobočkách Hospodářské komory ČR a notářstvích.

logo_cuzk_240x100.jpg

Český úřad zeměměřický a katastrální

Řešení elektronických inteligentních formulářů v rámci správních řízení

generic-logo-fsuk.jpg

Fakulta humanitních studií UK v Praze

Jednoduchá tvorba a schvalování návrhů na vyslání na zahraniční pracovní cesty včetně servisních formulářů.

cepro.jpg

Čepro

Přechod na elektronické faktury, digitální archiv a sofistikovaný systém kontrol ušetřily zaměstnancům společnosti i zákazníkům množství mechanické práce.

Více referencí

Chcete vědět více? Kontaktujte nás

a mezitím se rozlučte s papírem

Volejte
+420 222 011 602

Pište na e-mail
info@602.cz

Nebo využijte
kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.




osobních údajů