Jak pracujeme

Díky dlouhodobým zkušenostem umíme identifikovat potřeby zákazníků. Navrhnout pro ně funkční řešení a převést ho do praxe je naším každodenním chlebem.

5 kroků k úspěšné spolupráci

Každý klient má jiné potřeby a je určitým způsobem unikátní. To si velmi dobře uvědomujeme. Proto nemáme univerzální řešení pro všechny, ale ke každému přistupujeme individuálně. Některé prvky spolupráce jsou vždy stejné. Co vás tedy s námi čeká?

Na začátku máme mnoho otázek

Je důležité vědět, co klient opravdu potřebuje. Čím přesněji zjistíme a popíšeme potřeby hned na začátku spolupráce, tím efektivněji budeme moci připravit a implementovat naše řešení. Šetříme tak klientům čas a hlavně jejich finance.

Stanovíme cíle a připravíme řešení

Po analýze výchozí situace, popsání klientských potřeb a stanovení cílového stavu začneme s návrhem řešení. Vždy se snažíme využít již základní vlastnosti našich systémů, včetně rozsáhlých integračních rozhraní.

Testujeme, testujeme, testujeme

Nejprve vše vyzkoušíme my. Až když jsme s tím spokojeni na naší straně, nasadíme řešení na testovací prostředí u klienta, aby se mohlo dál testovat

Vyladíme aplikaci ke spokojenosti klienta

Pracovníky klienta proškolíme pro práci v aplikaci, následují uživatelské akceptační testy (UAT). Nahlášené chyby odstraníme a upravenou verzi nasadíme u klienta. UAT podle složitosti probíhají i několikrát.

Následná péče je samozřejmostí

Po akceptaci nasazeného řešení však naše spolupráce nekončí. Klientům poskytujeme technickou podporu nejen v případě technických potíží, ale i při požadavcích na další úpravy řešení. Součástí technické podpory mohou být i specifické požadavky na dohled a správu řešení.

Integrace našich řešení na vaše systémy

Většina společností a úřadů již nějaké systémy používá. Ať to jsou ekonomické systémy, CRM, výrobní systémy, nebo třeba spisová služba či DMS. Proto jsou součástí všech našich řešení integrační rozhraní na systémy třetích stran. Díky tomu umíme zjednodušit a zefektivnit práci uživatelů i administrátorů klienta.

Napojení na systémy pro správu uživatelů - Active Directory, eDirectory, obecný LDAP

E-mailové integrace přes IMAP, POP3, SMTP

Napojení na Informační systém datových schránek ČR

Napojení na Ústredný portál verejnej správy SR

Integrace na antivirové systémy - dokuenty před vstupem do systému prochází kontrolou

Microsoft Office plug-in pro verze MS Office 2010, 2013, 2016 a MS 365

Integrace elektrického podpisu

Napojení na kvalifikované služby - ověřování a uchovávání elektronických certifikátů

Nejčastěji prováděné integrace

Abra

ABBYY FlexiCapture

Asseco Solutions

AthenA

Bankovní informační systémy

Docu-X OCR

Documentum

EDI

Egje

Ekis

Ekonom

ESO9

FAMA+

FLUX

Geovap

Gordic (GINIS)

Helios

HER

JSM

K2 (ERP)

Kofax Capture

Kofax Express

Marbes

Microsoft Dynamics CRM

Ministr

Mobilní bankovní aplikace

MS OneDrive

MS Sharepoint

Navision

Nemocniční informační systémy

Pohoda

QAD

QI

SAP

Tiskové řešení Konica Minolta

T-Mapy

Vera (IS Radnice)

Vision32

VITA

Potřebujete více informací? 
Napiště nám nebo volejte na +420 222 133 222.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů