Jak pracujeme

Neprodáváme software. Pro naše klienty vytváříme přínos jejich činnosti. Díky letitým zkušenostem a intenzivní spolupráci dokážeme přesně identifikovat potřeby každé společnosti. Navrhnout, jak zefektivnit fungování, je pro nás už maličkostí, teorii převést do praxe pak každodenním chlebem.

5 kroků úspěšné spolupráce

Každý klient má jiné potřeby a je určitým způsobem unikátní. To si velmi dobře uvědomujeme. Proto nemáme univerzální řešení pro všechny, ale ke každému přistupujeme individuálně. Některé prvky spolupráce jsou vždy stejné. Co vás tedy s námi čeká?

1

Začínáme otázkami

Je důležité vědět, co klient opravdu potřebuje. Čím přesněji zjistíme a popíšeme potřeby hned na začátku spolupráce, tím efektivněji budeme moci připravit a implementovat naše řešení. Šetříme tak klientům čas a hlavně jejich finance.

2

Stanovíme cíle a připravíme řešení

Po analýze výchozí situace, popsání klientských potřeb a stanovení cílového stavu začneme s návrhem řešení. Vždy se snažíme využít již základní rozsáhlé vlastnosti našich systémů, včetně rozsáhlých integračních rozhraní.

3

Testujeme

Nejprve vše vyzkoušíme my, poté nasadíme řešení na testovací prostředí u klienta.

4

Vyladíme aplikaci ke spokojenosti klienta

Pracovníky klienta proškolíme pro práci v aplikaci, následují uživatelské akceptační testy (UAT). Nahlášené chyby odstraníme a upravenou verzi nasadíme u klienta. UAT podle složitosti probíhají i několikrát.

5

Následná péče je samozřejmostí

Po akceptaci nasazeného řešení však naše spolupráce nekončí. Klientům poskytujeme technickou podporu nejen v případě technických potíží, ale i při požadavcích na další úpravy řešení. Součástí technické podpory mohou být i specifické požadavky na dohled a správu řešení.

Integrace řešení Software602

Většina společností a úřadů již nějaké systémy používá. Ať to jsou ekonomické systémy, CRM, výrobní systémy, nebo třeba spisová služba či DMS. Proto jsou součástí všech našich řešení integrační rozhraní na systémy třetích stran. Díky tomu umíme zjednodušit a zefektivnit práci uživatelů i administrátorů klienta.

integrace-1.png

Základní integrace

Integrace probíhá s pomocí přímých konektorů do systémů, nejčastěji využíváme webových služeb, popř. integrací na datové sběrnice. Není to však podmínkou, podle stávajících preferencí a potřeb klienta lze přizpůsobit i naše komunikační rozhraní.

server-management_01.svg Napojení na systémy pro správu uživatelů Active Directory, eDirectory, obecný LDAP
06-mail-reply.svg E-mailové integrace IMAP, POP3, SMTP
22-security-system-shield-lock_02.svg Integrace na antivirové systémy Kontrola dokumentů před vstupem do systému
18-receipt_02.svg Integrace elektronického podpisu
19-cloud-computer-file-folder-sync.svg Napojení na Informační systém datových schránek ČR
19-cloud-computer-file-folder-sync.svg Napojení na Ústredný portál verejnej správy SR
desktop Microsoft Office plug-in Pro verze Microsoft Office 2010, 2013, 2016, 365
104-inspecting-bill-finance-document_02.svg Napojení na kvalifikované služby Ověřování a uchovávání elektronických certifikátů (podpisů a pečetí)

Nejčastěji prováděná integrace

  • Abra
  • ABBYY FlexiCapture
  • Asseco Solutions
  • AthenA
  • Bankovní informační systémy
  • Docu-X OCR
  • Documentum
  • EDI
  • Egje
  • Ekis
  • Ekonom
  • ESO9
  • FAMA+
  • FLUX
  • Geovap
  • Gordic (GINIS)
  • Helios
  • HER
  • JSM
  • K2 (ERP)
  • Kofax Capture
  • Kofax Express
  • Marbes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Ministr
  • Mobilní bankovní aplikace
  • MS Sharepoint
  • Navision
  • Nemocniční informační systémy
  • Pohoda
  • QAD
  • QI
  • SAP
  • Tiskové řešení Konica Minolta
  • T-Mapy
  • Vera (IS Radnice)
  • Vision32
  • VITA

Naši partneři

Spolupracujeme i s řadou partnerů, díky kterým můžeme našim klientům nabídnout skutečné komplexní řešení a šetřit jim čas s vyhledáním a koordinací dalších dodavatelů.

Chcete vědět více? Kontaktujte nás

a mezitím se rozlučte s papírem

Využijte kontaktní formulář

Volejte
+420 222 133 222