integrace s microsoft 365

Vytvářejte dokumenty v Microsoft 365, schvalujte, podepisujte a archivujte v aplikaci Sofa

  • Využijte naplno spolupráci nad dokumenty v Microsoft 365

  • Finální verzi odešlete ke schválení z aplikací Office

  • Sofa zajistí schvalovací proces a elektronický podpis

  • Dokumenty vždy najdete platné v archivu SmartSafe

SOFA 365 Bridge

Integrace s Microsoft 365

Sofa 365 Bridge integruje vaše prostředí Microsoft 365 s agendami a funkcemi aplikace Sofa. Dokumenty tak můžete odeslat rovnou z prostředí aplikací Microsoft 365 do podepisovací agendy SignPoint.

Funkce propojení Sofa 365 Bridge se službami Microsoft 365

Přihlašování
Bezpečné a jednotné ověřování uživatelů do Sofa prostřednictvím firemního účtu Microsoft

Dokumenty
Odesílání dokumentů do agend Sofa přímo z aplikací Office

Archivace
Archivace dokumentů z knihoven SharePoint, Teams a OneDrive

Synchronizace
Synchronizace dokumentových knihoven mezi Microsoft 365 a aplikací Sofa

MS Teams
Integrace aplikace Sofa do prostředí Microsoft Teams

PowerAutomate a API
Integrace Microsoft Power Automate se Sofa přes rozhraní Graph API

Jak funguje propojení aplikace Sofa s prostředím Microsoft 365?

Dokumenty vytvářejte v Microsoft 365

Microsoft 365 vám umožňuje vytvářet dokumenty, souběžnou editaci, komentáře a sdílení v rámci organizace i mino ní jako žádný jiný systém. Na smlouvě spolupracujete s obchodním týmem, externím právníkem i s obchodním partnerem.

Finální verzi odešlete ke schválení přímo z aplikace Office

Procesy jsme integrovali přímo do panelů aplikací Office. Sofa 365 Bridge zjistí, jaké má aktuální uživatel Office 365 k dispozici agendy v Sofa a umožní je spustit přímo z Microsoft 365 Word nebo Excel.

Automatické propojení s dokumentovými knihovnami

Dokumenty ke schválení, archivaci nebo do jiného procesu v agendách Sofa můžete odeslat i automatizovaně na základě změny jejich stavů z knihoven Microsoft SharePoint nebo OneDrive. Sofa nabízí konektory pro využití Microsoft 365 Power Automation.

Přístup k procesům a dokumentům Sofa přímo z Microsoft Teams

Vlastní schvalování, elektronické podepisování a archivace dokumentů v aplikaci Sofa probíhá dle pravidel eIDAS. Uživatel se ke svým krokům k vyřízení nebo platným dokumentům dostane přímo z prostředí Microsoft Teams a nemusí tak spouštět více aplikací.

Sofa je v dobré společnosti. Přidejte se.

Jedna aplikace Sofa
4 silné nástroje

Online aplikace Sofa kombinuje digitalizaci nejčastějších firemních agend, elektronické podepisování, digitální archivaci s aktivní péčí o elektronické dokumenty a vše přímo z prostředí Microsoft 365.

Elektronický podpis

Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování. Více informací

Chytrý digitální archiv

Dokument, který jste schválili, či podepsali můžete archivovat a kdykoliv se k němu vrátit díky chytrému vyhledávání. Více informací

Workflow a digitální agendy

Jednoduché schvalování faktur, smluv nebo jakékoliv administrativní, obchodní i HR procesy. Více informací

Rozšíření Microsoft 365

Aplikace Office, Microsoft 365, Integromat, Rossum, API. Sofa je připravena na jakýkoliv váš systém. Více informací

Máte dotaz? Chcete o aplikaci Sofa  vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a aplikaci Sofa představíme po videohovoru. Poradíme, jak ji můžete jednoduše integrovat do firmy.

Nebo volejte Aleše
Sofa specialistu