Neobíhejte kanceláře s papíry.
Chytré formuláře to zařídí za vás

Formuláře s workflow

Zjednodušte si schvalování faktur, smluv, směrnic... Prostě čehokoliv

Zefektivněte interní procesy ve firmě nebo na úřadě. V přehledném editoru si navrhnete, jak má formulář vypadat a komu půjde žádost ke schválení. Vytvoříte malou aplikaci, která vám ušetří spoustu práce – buď sami, nebo s naší pomocí.


Schvalování požadavků odkudkoli

Nečekejte, až se kolega nebo nadřízený vrátí ze služební cesty. Požadavky může schválit na jedno kliknutí z notebooku nebo z mobilu.


Dokonalý přehled o interní agendě

Vyměňte e-maily a papírové formuláře za přehlednou aplikaci. Každý v ní vidí, co už je vyřízené a na co se ještě čeká.


Pomoc od zkušených konzultantů

Podobu formulářů i workflow navrhnete s pomocí šablon ve vizuálním editoru. Aby výsledek opravdu zafungoval, poradíme vám, jak na to.

Posbírejte podněty od zákazníků nebo uživatelů

Vytvořte a vložte na web dotazník nebo formulář, který lidé skutečně vyplní. Jde to totiž rychle, protože sám doplňuje vybrané údaje. Budete mít všechna data na jednom místě a v podobě, která vám usnadní jejich zpracování nebo analýzu.

Chytře vymyšlené algoritmy

Formuláře kontrolují, jestli člověk vyplnil všechny informace. A pokud je propojíte s databází, samy doplní vybrané údaje.

Rychlá reakce nebo analýza

Žádný podnět se vám nezatoulá. Vše budete mít uložené na jednom místě a ve formátu, který vám usnadní další práci.

Napojení na archiv, ERP, spisovku a jiné systémy

Propojíme formuláře s ERP, CRM a dalšími interními systémy. Nemusíte měnit infrastrukturu za miliony. Jen ji chytře doplníte.

Zjistěte, jak chytré formuláře pomáhjí
organizacím, jako je ta vaše

Za hlavní přínosy digitalizace
považuji vznik jednotného portálu, který navazuje na životní situace občanů.

Tomáš Benedikt
Správa informačních technologií
města Plzně

Případová studie

Chtěli jsme optimalizovat procesy i s ohledem na fakt, že naši zaměstnanci mají dva typy služebního poměru.

Ing. Petr Gavlas
ředitel odboru informatiky
Generálního ředitelství cel

Případová studie

Vyřídit přijatou fakturu je dnes pro nás rychlejší a spolehlivější.

JAN MRÁZEK
manažer ICT
TEREA Cheb s.r.o.

Případová studie

Certifikace

ISO 9001:2015

ISO 9001:2015 je systém managementu kvality oganizace, pro který jsme od 22.2.2016 certifikovaní.

Získali jsme tento certifikát pro oblasti: Analýzy; Návrh řešení; Vývoj; Implementace; Servis a podpora ICT technologií a SW systémů a řešení.

Další informace o ISO 9001:2015 jsou dostupné na oficiálních stránkých ISO


ISO/IEC 20000-1

ISO/IEC 20000-1 je mezinárodní norma řízení kvality služeb v oblasti informačních technologií, mezi držitele certifikátu patří i 602.

V rámci certifikačního procesu auditor (v případě společnosti 602 se jednalo o globální auditorskou firmu Tayllor & Cox) prověřuje, zda je dodavatel IT služeb zaměřen na potřeby zákazníka, zda tomu odpovídají procesy, zda jsou tyto procesy reálně dodržovány a zda dodavatel pracuje na neustálém zlepšování.

Další informace o ISO/IEC 2000-1 najdete na stránce International Standard Organisation


ISO:/IEC 27001:2013

ISO:/IEC 27001:2013 je norma zaměřená na řízení bezpečnosti informací. Bezpečenost je prioritou i pro nás, o čemž svědčí získání tohoto certifikátu

Dává to klientům jistotu, že si coby certifikovaná společnost uvědomujeme, jak jsou informace cenné, podnikáme potřebné kroky (technické, organizační i personální) k jejich ochraně, tyto kroky mají povahu uceleného systému a jsou vtěleny ve směrnicích, které opravdu dodržujeme

ITIL

Klíčoví projektoví manažeři a techničtí specialisté firmy 602 jsou certifikováni podle metodiky ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

Jedná se o soubor návodů a postupů pro poskytování IT služeb, které mají zajistit, že budou realizovány jen takové činnosti, které zadavateli přinášejí přidanou hodnotu a že tyto činnosti budou pečlivě monitorovány a řízeny.

Další informace o ITIL najdete na oficiální stránce metodiky


Prince2

Někteří konzultanti společnosti 602 byli certifikováni podle mezinárodní metodiky řízení projektů Prince2.

Tato metodika byla původně vyvinuta pro britskou vládu, ale později ji převzaly další evropské vlády, mezinárodní organizace jako NATO a EU a stovky komerčních organizací.

Od srovnatelné metodiky, kterou je americká PMI, se liší svou komplexností. Pokrývá totiž celý životní cyklus projektu od rozhodování, zda projekt realizovat až po vyhodnocení výsledků s časovým odstupem. Metodika Prince2 dává jistotu, že nic nebylo opomenuto a že všechny oblasti projektu jsou pod kontrolou. Metodika je pravidelně doplňována o aktuální zkušenosti z řízení IT projektů, zatím poslední verze byla vydána v roce 2009.

Další informace o metodice Prince2 jsou dostupné na stránkách Prince2 

Poradíme vám, jak s digitalizací začít.
Zdarma a bez závazků

  • Chytré formuláře
  • Interní workflow
  • Sběr dat
  • Schvalování
  • Přehledy a analýzy
  • Integrace

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů