Zajišťuje efektivní řízení oběhu formulářových aplikací s libovolnými přílohami a poskytuje veškeré pokročilé funkce schvalovací cesty, zastupování, řízení týmové práce, správu uživatelů a další funkce závislé na konkrétním firemním procesu.
Úplné a korektní údaje
Rychlé začlenění do organizace
Dohled nad tokem informací
Lze jej snadno rozšířit o aplikační nadstavby Řízené dokumentace nebo Spisové služby, zejména ale o Dlouhodobý archiv
Potřebujete-li flexibilní pravidla pro schvalování, měnit lhůty k vyřízení, využít rozšířených možností pro plně fulltextové indexování příloh a vyhledávání i v jednotlivých složkách nebo nastavit různé úrovně zabezpečení. Díky modulární konstrukci tak lze většině požadavků vyhovět.
Legislativně správnou digitální archivací ochráníte dokumenty, doklady a data lépe než na papíře. Navíc neomezeně dlouho..
Převádíme libovolné firemní procesy napříč odděleními s automatickým schvalováním a oběhem dokumentů.
Měsíčně naši klienti již řídí přes 1 mil. dokumentů, spisů i datových zpráv. Od přijetí, vyhledávání, schvalování, archivaci až po skartaci.
Dlouhodobou čitelnost elektronických dokumentů správně dle legislativy zabezpečíte nejlépe konverzí do formátu PDF/A. Měsíčně tak převádíme 500 000 dokumentů.
Zavedením tohoto standardu získají vaše el. dokumenty a el. transakce v rámci EU stejné právní postavení jako ty papírové.
Konec ručního přepisu. Pracujte s daty ihned díky automatickému vytěžování údajů z naskenovaných dokumentů. Používáme řešení Docu-X, Kofax, ABBYY Flexicapture.
Počet systémů se postupně rozrůstá. Zajímá Vás, se kterými dalšími systémy lze FormFlow integrovat? Spojte se s naším FormFlow specialistou.
Systém lze integrovat pomocí webových služeb,
LDAP (Active Directory) nebo SSO (Single Sign On).
Usnadnit práci obchodním zástupcům bylo cílem firmy UNIQA. Obchodní zástupci nyní mohou podepisovat smlouvy o pojištění s klienty přímo v terénu a nemusejí se věnovat zbytečné administrativě. Díky řešení od společnosti Software602.
Projekt, který zrušil většinu „papírování“ s odchozí fakturací. Digitalizace rutinních činností z valné většiny odstranila z vystavování faktur papírové dokumenty a přinesla zrychlení procesů, snadnější práci zaměstnanců a menší chybovost. Provedená digitalizace se tak pozitivně projevila i v ekonomických výsledcích firmy.
Naše formulářové rozhraní spojuje různé rejstříky a registry české veřejné správy a téměř 7000 pracovišť na městských a místních úřadech, poštách, velvyslanectvích, pobočkách Hospodářské komory ČR a notářstvích.
Zajištění klíčových schvalovacích procesů bylo vyřešeno zavedením digitalizovaných inteligentních formulářů. Pro UPC jsme vyvinuli a dodali systém pro správu a řízení jejich oběhu.
Informace o řešeních provozovaných na systému FormFlow nebo předvedení demo aplikací požadujte po našem FormFlow specialistovi.
a mezitím se rozlučte s papírem
Využijte kontaktní formulář
Volejte
+420 222 133 222