Nejčastěji pokládané otázky - FAQ

01.  Co všechno Sofa umí?

  • Podepisování elektronických dokumentů
  • Workflow interních procesů a dokumentů
  • Návrh a publikaci formulářových aplikací
  • Zpracování datových zpráv s vazbou na datovou schránku včetně archivace
  • Archivovat elektronické dokumenty

02. Mohu v rámci smlouvy podepisovat i mimo organizaci?

Ano. V rámci Sofy můžete podepsat smlouvu a jakýkoliv jiný dokument (např. směrnici, předávací protokol atd.) dle potřeby a zároveň můžete dokument snadno předat i protistraně, která aplikaci nevyužívá. Aplikace Sofa zajišťuje podpis za obě strany a jednou z možností ověření protistrany je i Bank ID.


03.  Jaké nejčastější agendy a procesy je možné v Sofa řešit?

V Sofě je možné řešit jakékoliv schvalovací procesy. Je možné využít jíž připravené agendy, bez nutnosti složité implementace, nebo nasadit řešení přímo na míru. Nejčastější agendy řešené v Sofě jsou HR procesy, cestovní příkazy, smlouvy, faktury, směrnice, nákupní požadavky a žádanky různého druhu.


04.  Pomůže mi Sofa v zajištění správy datové schránky?

V rámci Sofy je možné napojit jednu či více datových schránek a řešit předávání zpráv, příjem a jejich odeslání. V Sofě jednoduše vaše datové zprávy archivujete a budete je mít, tak vždy bezpečně zajištěny po dobu, jakou si určíte sami.


05.  Umožní mi Sofa pracovat na zařízeních, které ve firmě využíváme, vzdáleně?

Ano, můžete kdekoliv podepisovat, schvalovat nebo řešit jiné pracovní úkoly z PC stejně jako z mobilu dle vaší preference.


06.  Je možné provázat dokumenty z Microsoft 365 do Sofy?

Sofa využivá tzv. "365 Bridge", takže dokumenty je možné snadno předávat k podpisu, ke schválení do konkrétní agendy nebo k archivaci.


07.  Vyžaduje provoz aplikace nějaký HW nebo pořízení speciálního SW?

Sofa je cloudová aplikace provozovaná v rámci MS Azure, tudíž je dostupná jako služba a pro její provoz tak nejsou nutné žadné zmíněné prostředky. Odpadají tak náklady za jejich pořízení a údržbu.