Ochránce digitálních dokumentů a podpisů
Systém pro archivaci s chytrým řízením dokumentů, smluv, spisů a datových zpráv. V kanceláři i na home office.

Chcete akcelerovat byznys?
Pracujte digitálně
Smlouvy, směrnice, nabídky, datové zprávy na jediném místě. DocsMaster ví kde nebo u koho dokumenty na pár kliků najdete.
Podepisujte online
Papír prý unese skoro všechno. V kanceláři ano, ale ne na home office. Co je psáno, to je dáno, digitálně podepsáno!
Buďte si 100% jistí
Digitální archivací chráníte vás i vaše partnery před obchodními spory. S garancí původu a neporušenosti každé smlouvy nebo dokumentu.
Jak DocsMaster může pracovat i pro vás?

důvěryhodná archivace
Chraňte se průkaznou archivací
před obchodními spory
Dlouhodobá archivace dokumentů a elektronického právního jednání. Dokumenty, spisy datové zprávy a e-maily s garancí autenticity a integrity archivovaného obsahu ve všech státech EU. Zabezpečení kvalifikovanou pečetí a časovým razítkem, rychlé vyhledávání podle metadat nebo fulltextově. Skartace dokumentů a dokladů podle zákonných lhůt
správa a řízení dokumentů
Ukládejte chytře,
hledejte rychle
Řízený přístup k úložišti podle rolí pro zaměstnance v kanceláři i na home office. Integrace s aplikacemi Word, Excel. Responzivní ovládání, přehled o zpracování s evidencí a rychlým vyhledáváním.


elektronické podepisování
Podepisujte online smlouvy
a dokumenty 24/7
Digitální podpis PDF dokumentů přímo v aplikaci jednoduše bez USB tokenů.
Centrální administrace certifikátů v HSM zařízeních v zabezpečeném datacentru včetně logování operací. Možnost volby komerčních nebo kvalifikovaných certifikátů s nasazením podpisové aplikace na PC, MAC a chytrých telefonech Android a iOS.
Rozhraní DocsMaster API pro další rozšíření
Projektová řešení ušitá na míru vašim požadavkům.
Archivační blackbox s API
pro vaše aplikace
Rychlé řešení s využitím integračního API DocsMaster je, pokud chcete mít archiv jako rozšíření funkcí vašeho systému. Například potřebujete párovat účetní doklady k vašemu objednávkovému systému, aniž byste museli učit své zaměstnance nové ovládání. Vaše aplikace využije webové služby SOAP pro ukládání do archivu včetně dotazů na archiv přímo z vašeho systému. Váš dodavatel se může spolehnout na pomoc od našich zkušených konzultantů.
Integrační API pro výměnu dat
s aplikacemi třetích stran
Připojíme jakýkoliv systém nebo aplikaci třetí strany přes jednotné integrační API s webovými službami SOAP. Typická úloha je import dokladů s uživatelsky definovanými metadaty pro archivaci. Druhý typ úloh je rozšíření schvalování, zejména příchozích faktur s uložením do archivu. Lze doplnit o „těžbu“ metadat z příchozích skenovaných listinných faktur. Další častou úlohou je příjem dat do šablon formulářů nebo Word pro schválení typizovaných dokumentů. Jedná se o řešení na míru s analýzou našich konzultantů před zahájením projektu s následným standardním projektovým řízením.
Ceník
DocsMaster spravuje, řídí a archivuje dokumenty, smlouvy, spisy, datové zprávy a další materiály. Ať už jste v kanceláři nebo na home office.
Základní licence
DocsMaster obsahuje všechny potřebné funkce pro většinu firem. Pokud by přeci jen základní licence nepokryla všechny vaše potřeby, vybrat si můžete z několika možností jak DocsMastera rozšířit přesně tak jak vyhovuje vám.
1 uživatel |
500 Kč |
měsíčně |
---|---|---|
Instalace a konfigurace u klienta |
150 000 Kč |
jednorázově |
100 nově archivovaných dokumentů každý měsíc (1200/rok) |
již v ceně |
|
Zaručené podpisy a kvalifikovaná pečeť |
již v ceně |
|
Synchronizace s Active Directory | již v ceně |
Rozšíření pro DocsMaster
Kvalifikovaný podpis
30 KČ / MĚSÍC
Vhodné především pro zaměstnance pověřené podpisem dokumentů vůči státním institucím.
- Kvalifikovaný certifikát spravovaný v HSM
- Možnost objednání externí registrační autority
Více dokumentů
od 500 Kč / měsíc
Archivujete více dokumentů každý měsíc nad rámec základní licence.
100 + vybraný počet níže.
- 200 dokumentů navíc za 500 Kč
- 500 dokumentů navíc za 1 000 Kč
- 2 000 dokumentů navíc za 3 000 Kč
Individuální DocsMaster
na míru
Potřebujete něco navíc?
Zavolejte nám a domluvíme
se jak na to.
- řešení vyžaduje instalaci a konfiguraci testovacího prostředí a webových služeb SOAP na infrastruktuře klienta v ceně
100 000 Kč.