Vyřizování administrativy je ještě jednodušší, pomůže s ní nová verze aplikace Sofa

Workflow, Formuláře, Procesy
06. prosince 2019, 5 minut čtení

Vylepšili jsme tvorbu a úpravu agend a formulářů tak, abyste si je mohli vytvářet jednoduše sami bez pomoci a podpory kohokoli dalšího.

Lepší tvorbu a úpravu procesních formulářů, ve firmách a organizacích všech velikostí, umožňuje nová verze aplikace Sofa, kterou jsme vydali začátkem listopadu. Verze 3.7 doplnila do tvorby formulářů skriptovací jazyk, který umožňuje uživatelskou tvorbu vzorců, závislostí, akcí na tlačítka, ale i volání externích zdrojů dat přímo do formulářů. Sofa tak ještě více usnadňuje vyřizování jakékoli firemní administrativy.

Jednoduše, digitálně, přívětivě

Nová verze přináší přímou podporu Active Directory a službu vzdáleného podepisování se správou certifikátů (podpisů a pečetí) uložených na kvalifikovaném prostředku, který umožňuje jejich užití vzdálenou formou – nejsou tak potřebné další prostředky (token, čipová karta apod.). Vzdálený podpis a pečeť tak výrazným způsobem zjednodušují správu a použití celého ekosystému elektronických certifikátů v rámci jakékoli organizace.

Uživatelé přejdou na novou verzi automaticky, nemusejí nic provádět. Nicméně pokud budou požadovat nové funkčnosti do formulářů a workflow, bude nutná asistence dodavatele při úpravě na aktuální verzi Sofa. Nové procesy se už budou vytvářet pomocí inovovaného jádra a nových funkcí Sofa.

Aplikaci Sofa využívají především menší a střední firmy, které se dostaly do situace, kdy potřebují nasadit automatické schvalovací procesy pro různé typy agend. Jde například o cestovní příkazy, schvalování faktur, žádanky a další dokumenty. Nejvíce se využívá procesů, které je možné nasadit rychle a bez integrace, nicméně přibývají klienti, kteří chtějí přímé integrace na stávající ERP systémy, především s ohledem na výměnu ekonomických dat. Díky této nové verzi přinášíme komfort i pro větší klienty se systémy a infrastrukturou už zavedenými, kde Sofa nabídne větší možnou míru integrace.

Sofa 4.0 přijde již v dubnu 2020

Sofa je v hledáčku také u velkých firem, u nichž nasazujeme do pilotních provozů procesy řádově pro tisíc zaměstnanců. Na aplikaci klienti nejvíce oceňují snadnou tvorbu a úpravy procesních formulářů, jednoduché nastavení a rychlé změny procesního workflow. S příchodem verze 3.7 pak přímou synchronizaci na Active Directory a implementaci vzdáleného podepisování se správou kvalifikovaných certifikátů pro podpis a pečetění v organizaci.

Po spuštění verze 3.7 jsme zahájili práce na zcela nové verzi aplikace Sofa 4.0, která by měla být k dispozici v dubnu 2020 a bude obsahovat lepší workflow engine (WFe4), který nebývalým způsobem ještě více rozšíří možnosti integrací na ostatní systémy. Umožní také stále jednodušším způsobem řešit i návrhy složitějších schvalovacích postpů např. s vazbou na integrované systémy, paralelní schvalování, spouštění provázaných a navazujících procesů, spouštění podprocesů, apod. S verzí 4.0 uživatelé dostanou i sofistikovanější přehledy nad procesy a daty z procesů, typicky pro potřeby exportů, analýz a reportů.

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Schvalujte smlouvy od poboček z regionů online

Schvalujte smlouvy od poboček z regionů online

Nikdo se dnes nechce zdržovat schvalováním návrhů papírových smluv uzavřených obchodními zástupci v terénu nebo v pobočce. Klienti nemají trpělivost čekat celé dny na vyřízení své žádosti. Tak proč to nezvládnout za několik minut?

Jste připraveni na další covidový home office?

Jste připraveni na další covidový home office?

Počty nakažených koronavirem opět stoupají a ačkoli vláda před volbami vylučuje další lockdown, je třeba se připravit na situaci, kdy se opět zavřou kanceláře a na řadu přijde práce z domova.

Rozšíření e-commerce v B2B je jen otázkou času

Rozšíření e-commerce v B2B je jen otázkou času

Martin Plevka řídí divizi Business Unit II, která se nedávno rozšířila, takže má na starosti klienty hned od prvního kontaktu až po předání práce a následnou technickou podporu. Logicky nás zajímalo, jaký má vztah k obchodu. A z jeho odpovědí pochopíte, že ho má doslova v krvi. A jak se společenský člověk dívá na dopady pandemie? Nejen o tom je náš rozhovor.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně.