Registr smluv v praxi

Legislativa, Životní situace
28. července 2016, 4 minuty čtení

V červenci letošního roku nabyla účinnosti vybraná ustanovení zákona č. 340/2015 Sb., která se týkají samosprávných celků. Tento zákon přináší povinnost zveřejňovat smlouvy nebo objednávky nad jasně danou výši. Uveřejňování smluv je také spojeno s celou řadou povinností, které mají vliv na chod úřadů a které úřady mají povinnost splnit.

Kdo musí smlouvy zveřejňovat?

Povinnost zveřejňování platí od 1.7.2016 pro územní samosprávný celek, včetně městské části nebo městského obvodu územně členěného statutárního města nebo městské části hlavního města Prahy.

Jaké smlouvy se musejí zveřejňovat?

Od 1.7. je povinnost zveřejňovat smlouvy nebo objednávky nad 50 000 Kč bez DPH. Zákon o registru smluv také jasně definuje, jak nakládat s dodatky smluv - v případě dodatku (změny) smlouvy uzavřené před 1.7.2016 se zveřejňuje nový dodatek včetně smlouvy staršího data uzavření než 1.7.2016. 

...Vyřešíme vám vše, co po vás vyžaduje zákon č. 340/2015 Sb, MICHAL VEJVODA, ředitel divize Samospráva společnosti Software602. 

Jak splnit požadavky legislativy a mít vše v pořádku?

Agenda „Evidence smluv a jejich zveřejňování“ vám zajistí splnění všech požadavků podle legislativy a vašim kolegům usnadní práci, která je s úkony spojena. Od samotné evidence, vyhledávání, až po zveřejňování a úpravy již zveřejněných dokumentů. 

Určitě se vám bude hodit: 

  • Snadné a přehledné zveřejňování v ISRS (Informační Systém Registru Smluv) – přímo z vaší spisové služby, nebo samotné agendy;
  • Dokonalý přehled o nezveřejněných i vypublikovaných smlouvách;
  • Rychlé zadání smlouvy - během několika minut;
  • Anonymizace smluv – jednoduchý nástroj pro anonymizaci citlivých údajů;
  • Výběr typu smluv - definujte si typy smluv;
  • Možnost úprav a doplňování příloh i po zveřejnění smlouvy;
  • Adresář smluvních stran - kontaktní údaje vždy po ruce;
  • Notifikace termínů zvláštních ustanovení - např. při automatickém prodlužování doby trvání smlouvy;
  • Nastavení doby platnosti smlouvy, nastavení její účinnosti a zvláštních ustanovení;
  • Vkládání anonymizovaných i neanonymizovaných smluv;

Máme pro vás řešení

Hledáte spolehlivé a jednoduché řešení, které vám zajistí vše potřebné včetně souladu s legislativou? Stačí kontaktovat Michala Vejvodu. A pak už to půjde rychle.

mobil: 725 326 994 
email: vejvoda@602.cz

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Výhody elektronického podepisování smluv

Výhody elektronického podepisování smluv

Stále váháte nad tím, zda ve firmě zavést elektronické podepisování smluv a dalších dokumentů? Možná vám pomůžeme s rozhodováním, když shrneme největší výhody bezpapírového řešení.

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Jak správně elektronicky archivovat dokumenty

Víte, jak správně elektronicky archivovat dokumenty? Přechod na bezpapírový archiv je skvělá věc, ale i u „digitálních šanonů“ je třeba dodržovat zákon.

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Digitální formuláře Sofa s propojením na Microsoft 365

Používáte kancelářský software Microsoft 365 a uvažujete o zavedení interního oběhu dokumentů s jejich následnou archivací? S naší aplikací Sofa si Microsoft 365 báječně rozumí, takže dokumenty vytvářené ve Wordu nebo Excelu můžete odesílat rovnou z Office do oběhu ve firmě. Ale to není vše.

 eBook Paperless office zdarma

Jak přejít na skutečně bezpapírovou kancelář.

Jak se zbavit zbytečného papírování a efektivně využit čas. Na toto téma je eBook Paperless office. Najdete zde odpovědi nejen na to, jak chytře digitalizovat kancelář, ale mnohem více. Stačí jeden klik a máte vše u sebe. Jednoduše a digitálně. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů