Registr smluv v praxi

Legislativa, Životní situace
3 minuty čtení

V červenci letošního roku nabyla účinnosti vybraná ustanovení zákona č. 340/2015 Sb., která se týkají samosprávných celků. Tento zákon přináší povinnost zveřejňovat smlouvy nebo objednávky nad jasně danou výši. Uveřejňování smluv je také spojeno s celou řadou povinností, které mají vliv na chod úřadů a které úřady mají povinnost splnit.

Kdo musí smlouvy zveřejňovat?

Povinnost zveřejňování platí od 1.7.2016 pro územní samosprávný celek, včetně městské části nebo městského obvodu územně členěného statutárního města nebo městské části hlavního města Prahy.

Jaké smlouvy se musejí zveřejňovat?

Od 1.7. je povinnost zveřejňovat smlouvy nebo objednávky nad 50 000 Kč bez DPH. Zákon o registru smluv také jasně definuje, jak nakládat s dodatky smluv - v případě dodatku (změny) smlouvy uzavřené před 1.7.2016 se zveřejňuje nový dodatek včetně smlouvy staršího data uzavření než 1.7.2016. 

...Vyřešíme vám vše, co po vás vyžaduje zákon č. 340/2015 Sb, MICHAL VEJVODA, ředitel divize Samospráva společnosti Software602. 

Jak splnit požadavky legislativy a mít vše v pořádku?

Agenda „Evidence smluv a jejich zveřejňování“ vám zajistí splnění všech požadavků podle legislativy a vašim kolegům usnadní práci, která je s úkony spojena. Od samotné evidence, vyhledávání, až po zveřejňování a úpravy již zveřejněných dokumentů. 

Určitě se vám bude hodit: 

  • Snadné a přehledné zveřejňování v ISRS (Informační Systém Registru Smluv) – přímo z vaší spisové služby, nebo samotné agendy;
  • Dokonalý přehled o nezveřejněných i vypublikovaných smlouvách;
  • Rychlé zadání smlouvy - během několika minut;
  • Anonymizace smluv – jednoduchý nástroj pro anonymizaci citlivých údajů;
  • Výběr typu smluv - definujte si typy smluv;
  • Možnost úprav a doplňování příloh i po zveřejnění smlouvy;
  • Adresář smluvních stran - kontaktní údaje vždy po ruce;
  • Notifikace termínů zvláštních ustanovení - např. při automatickém prodlužování doby trvání smlouvy;
  • Nastavení doby platnosti smlouvy, nastavení její účinnosti a zvláštních ustanovení;
  • Vkládání anonymizovaných i neanonymizovaných smluv;

Máme pro vás řešení

Hledáte spolehlivé a jednoduché řešení, které vám zajistí vše potřebné včetně souladu s legislativou? Stačí kontaktovat Michala Vejvodu. A pak už to půjde rychle.

mobil: 725 326 994 
email: vejvoda@602.cz

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Většina dokumentů přichází do firem elektronicky. Bohužel mezi nimi mohou být i různé podvrhy a pokusy o podvod. Nebo prostě jen špatně podepsaný dokument. Nenechte se napálit a mějte vždy jistotu, že pracujete s legitimními daty.

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Elektronizace státní správy stále pokulhává, byť výdaje na ni každoročně rostou, stěžuje si ve výroční zprávě za loňský rok Národní kontrolní úřad. Jedním z řešení by mohlo být zavedení povinnosti používat datovou schránku i pro živnostníky.

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Devět z deseti českých firem archivuje faktury a další dokumenty v papírové podobě a ani během pandemie koronaviru k nim nemají vzdálený přístup.

Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze