Bezpečný hardware a software už nemusíte kupovat, můžete si ho pronajmout a hned vzdáleně podepisovat i pečetit

Podepisování
4 minuty čtení

Odrazuje vás vysoká cena HSM modulů pro správu kvalifikovaných certifikátů ke vzdálenému podepisování a pečetění? Nyní si je už nemusíte kupovat, stačí si je pronajmout jako službu včetně obslužného software.

Vysoká cena HSM modulů a vlastního hardwarového řešení včetně jeho správy ve firemním data centru řadu firem odrazuje od nasazení vzdáleného elektronického podepisování a pečetění dokumentů. Ale právě tato součást moderní kanceláře zásadně zefektivňuje práci, šetří čas a peníze. Dnes si toto řešení můžou dovolit i střední a malé firmy nebo úřady. Jak je to možné? Drahé a složité řešení si totiž už nemusíte kupovat do firemního vlastnictví a udržovat ho aktuální. Vzdálené elektronické podepisování a pečetění si můžete zakoupit jako službu a o nezbytné technické prostředky, bezpečnost a software se nemusíte starat.

Funguje to jednoduše. Kvalifikované certifikáty vašich zaměstnanců vznikají a jsou bezpečně umístěné na kvalifikovaném prostředku, v tomto případě na HSM modulu dle specifikací eIDAS v zabezpečeném datacentru s certifikací TIER III. Poté zvolíte měsíční tarif podle počtu zaměstnanců. Ti budou mít k dispozici vzdálený přístup ke kvalifikovaným certifikátům a službu k ověřování a uchovávání platnosti certifikátů, neomezené čerpání kvalifikovaných elektronických časových razítek s platností ve všech členských státech Evropské unie. Služba plně vyhovuje evropskému nařízení eIDAS.

Nic lepšího vám nikdo jiný nenabídne

Kvalifikované certifikáty pro vaše zaměstnance vydává náš partner PostSignum s možností ověření totožnosti žadatelů přímo v sídle vaší firmy nebo úřadu bez nutnosti návštěvy pobočky kontaktních míst Czechpointu či České pošty. V rámci služby máte k dispozici neomezený počet certifikátů pro všechny vaše zaměstnance. Novinkou je i ověřování platnosti kvalifikovaných PSD2 certifikátů přistupujících třetích stran přes API k bankovním účtům. Bez omezení počtu ověření. U jakéhokoli konkurenčního řešení byste museli investovat do koupě vlastního HSM modulu, cena služby by rostla podle počtu použitých certifikátů a vše ostatní byste si museli dokupovat jako extra zpoplatněnou službu. Navíc máte k dispozici službu dlouhodobého uchovávání dle eIDAS pro vaše stávající úložiště a archivy. Tuto službu by vám stejně na našem trhu nedokázal nabídnout nikdo jiný než my.

Shrnuto a podtrženo, za jeden měsíční paušál určený podle počtu vašich zaměstnanců, získáte kvalifikovaný prostředek pro podepisování a pečetění dle požadavků eIDAS, službu vzdáleného podepisování, vzdáleného pečetění, kvalifikovaných časových razítek, dlouhodobého uchovávání, kvalifikovaných certifikátů, Dále klientskou aplikaci pro podepisování a ověření, včetně obsluhy datové schránky dostupnou pro operační systémy Windows, macOS, Android a iOS. Pracovat tedy můžete nejen z počítače nebo notebooku, ale také z jakéhokoli chytrého mobilního zařízení. A to už stojí za to, ne?

Zaujal vás článek?
Podělte se o něj se svými známými

Další čtení

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Jak si rychle ověřit platnost dokumentu?

Většina dokumentů přichází do firem elektronicky. Bohužel mezi nimi mohou být i různé podvrhy a pokusy o podvod. Nebo prostě jen špatně podepsaný dokument. Nenechte se napálit a mějte vždy jistotu, že pracujete s legitimními daty.

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Datová schránka povinně i pro živnostníky? Proč ne

Elektronizace státní správy stále pokulhává, byť výdaje na ni každoročně rostou, stěžuje si ve výroční zprávě za loňský rok Národní kontrolní úřad. Jedním z řešení by mohlo být zavedení povinnosti používat datovou schránku i pro živnostníky.

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Jen 7 % firem archivuje výhradně elektronicky. A vy?

Devět z deseti českých firem archivuje faktury a další dokumenty v papírové podobě a ani během pandemie koronaviru k nim nemají vzdálený přístup.

Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte stále v obraze