sofa signpoint

Podepisujte dokumenty elektronicky přímo z aplikací Microsoft 365

  • Uzavírejte smlouvy se zákazníky i dodavateli do minuty
  • Dokumenty rychle dostupné v bezpečném archivu, bez čekání
  • Bez tisku a skenování. Podle platného práva v celé EU
  • Vše pohodlně z prostředí nástrojů Microsoft 365

Pro koho je Sofa SignPoint

Řídíte firmu nebo obchodní tým?

Potřebujete podepisovat smlouvy či jiné dokumenty rychle a na dálku? Schvalovat faktury, mít přehled o tom, co je podepsáno, a jakoukoliv smlouvu vylovit z archivu během minuty?

Sofa SignPoint řešení

  • podepisování smluv s klienty i dodavateli
  • bezpečná archivace s rychlým vyhledáním
  • přehledy o podepsaných dokumentech

Pracujete v HR či Backoffice?

Zpracováváte i tisíce dokumentů ročně? HR to nejsou jenom pracovní smlouvy, dodatky, ale řada dalších dokumentů například k GDPR, BOZP, které je potřeba i bezpečně archivovat.

Sofa SignPoint řešení

  • interní i externí podepisování

  • archivace

  • schvalování

Staráte se ve firmě o IT?

Potřebujete bezpečné a spolehlivé řešení pro zpracování a archivaci dokumentů v souladu s předpisy? Rozhraní, snadno použitelné i pro zbytek firmy a pro postupnou digitalizaci?

Sofa SignPoint řešení

  • jednoduché ovládání díky Microsoft 365
  • archivace podle standardů eIDAS
  • administrace z jednoho místa

SignPoint ve 2 minutách

Podívejte se na krátké video jak digitální podepisování se zákazníky nebo dodavateli funguje.

Jak podpis funguje krok za krokem

01.
Otevřete libovolný dokument v nástrojích MS Office 365

Přímo v rozhraní nástrojů Word nebo Teams v Office máte možnost dokument podepsat nebo archivovat. Sofa se objeví v pásu karet.

02.
Přidejte jednoduše podpis, který má váhu

Vyplněním pár polí přidáte do svého dokumentu podpis platný a ověřitelný v celé EU podle eIDAS. Můžete také zvolit, jestli chcete přidat vizuální podpis.

03.
Díky Sofa dokument digitálně podepíše i váš obchodní partner

Druhá strana nemusí mít aplikaci Sofa. Stačí, když vyplníte správné jméno, e-mail a telefonní číslo. My uživatele ověříme a zajistíme jeho elektronický podpis.

04.
Platný, archivovaný a ověřitelný

Sofa podepsaný dokument automaticky uloží a podle nastavených pravidel archivuje. K dokumentu se můžete kdykoliv bezpečně vrátit a ověřit jeho platnost i po letech.

Sofa umí mnohem víc než podepisovat

Vaši dodavatelé či obchodní partneři mohou také dokumenty digitálně podepsat během jedné minuty. Ani nemusí mít nástroj Sofa SignPoint. Stačí, když jim zašlete odkaz pro dvoufázové ověření.

Promyšlený archiv

Mějte důležité dokumenty na jednom místě. Do archivu je odešlete přímo z nástrojů Microsoft 365, v archivu potom nastavíte pravidla pro uchování a skartaci. Archivace probíhá v souladu s českou i evropskou legislativou.

Podpis bez čipové karty a USB klíčenky

Stačí se přihlásit k vašemu online účtu a jdete na to. Přihlásit se můžete i svým účtem Microsoft 365. Podepisujete z laptopu nebo mobilního telefonu s internetovým připojením

Schvalování dokumentů uvnitř firmy

Zjednodušte si schvalování faktur, smluv či směrnic a neobíhejte kancelář s papíry. Ty nejčastější schvalovací agendy jsme pro vás připravili, nastavit ale můžete jakékoliv vlastní.

Chytré vyhledávání dokumentů

Vyhledávání, které využívá umělou inteligenci Azure Cognitive Search od Microsoftu. Dokáže tak vyhodnotit relevantní obsah ve velkém měřítku. Díky tomu vždy najdete dokument, který hledáte.

Napojení na datové schránky

Sofa se stará o kontrolu datové schránky a zprávy odesílá rovnou na určeného kolegu ve firmě. Systém archivuje přijaté i odeslané zprávy, umožňuje dokumenty z úložiště odesílat datovou schránkou.

Napojení na Microsoft 365

Dokumenty můžete přímo v aplikacích Microsoft 365 podepisovat nebo odesílat do archivu. Dokumentové knihovny se mezi Sofa a OneDrive synchronizují.

Komu už usnadňujeme práci?

Jaké druhy podpisů Sofa SignPoint umí?

Kvalifikovaný podpis

Podepisovat dokumenty kvalifikovaným podpisem je vhodné především při komunikaci s orgány veřejné správy a samosprávy nejen v Česku, ale v rámci celé EU.

Zaručený podpis

Se zaručeným podpisem podepíšete 99 % soukromoprávních dokumentů. Ideální pro podepisování smluv se zákazníky či dodavateli, kteří aplikaci na digitální podpis nemají.

Pečeť a časové razítko

Funkce elektronické pečetě a časového razítka spočívá v zabezpečení dokumentů a podpisů. Umožňují jejich ověření a potvrzují platnost při vložení do digitálního archivu.

SignPoint stojí 200 Kč měsíčně za 1 uživatele.

Pošlete nám svou představu o množství podepisujících. My vám dáme přesnou cenu. Zákazníci, partneři, dodavatelé s vámi podepisují zdarma.

Přihlašte se na webinář Sofa SignPoint 

Vlastimil Tesař, produktový ředitel a Michal Vejvoda, specialista na zavádění nových technologií vám reálně ukážou, jak  externí i interní podepisování funguje. Včetně provázání na prostředí Microsoft 365.

Máte dotaz? Chcete o Sofa SignPoint vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a Sofa SignPoint představíme po videohovoru. Poradíme, jak ho můžete integrovat do firmy.

Nebo volejte Aleše
Sofa SignPoint specialistu